Malé kelímky to vedia

Je tu jeden z ďalších podarených balzamov. Nemohla som ho len tak nechať a nepredstaviť ho. Určite ho možno aj máte a poznáte a viete že je tiež veľmi dobrý ako napríklad aj jeho predchodcovia s včelím voskom či s broskyňou a víťažkami z bavlny. Nedalo mi zas a znova aby som neochutnala aj olivový. 
Avon Naturals Balzam na pery s olivami
Je ako vidíte v zelenom kalíšku. Vôňa je pekná ako po zelených olivách a jeho zloženie je jemnejšie oproti tomu so včelím voskom a určite sa ľahšie naberá na prst. Pery hydratuje a chráni. Moja obľúbená vôňa aj tak ostáva tá s medom. Teraz bol v ponuke už aj vanielkový a samozrejme,že som si ho musela objednať, keďže v oriflame vanielkový hojivý zázrak už dlho nebol v ponuke. Som teda naň zvedavá. Nebudem tu rozpisovať o ňom predsa každý vie na čo slúžia balzamy na pery sú to proste zlatíčka:))

MAJTE SA PREKNE

Komentáre

  1. Ak majú aj vanilkový tak to stojí za vyskúšanie, vyzerá to super.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mamina má ten medový a najnovšie aj vanilkový, oba sú úžasné. Ale kto vie kedy ja sa dostanem k Avonu, mamka domov katalóg nenosí... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zrovna jsem se v katalogu na ty balzámky dívala už si moc nepamatuju, jaký tam byly ty příchutě. Tak aspoň vím, že stojí za vyzkoušení :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá lákavo, u mňa teraz vedie kakaové Vaseline. Ale ak je naozaj tento aj vanilkový, bude to pre mňa veľké lákadlo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kde bol vyrobeny? Vsetko co mam od Avonu je bud Ciny alebo z Polska.

    Kaviaren-u-macky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fuu toto ti neviem povedat obal som už vihodila,ale podla mna je to jedno asi:)

      Odstrániť
  6. Vyzerá naozaj super, aj krabička sa mi páči. Len mám radšej balzamy v tyčinke. Inak asi si si nevšimla, ale vyhrala si u mňa giveaway, písala som ti mail, tak potom mi prosím ťa odpíš, aby som ti darček zaslala. :) ;)

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára