Lesk, ktorý stojí za to!!!!

Cien Caramel Cream Ultra Shiny LipGloss
Toto je naozaj lesk na pery s veľkým L. Hneď ako som ich zazrela u niektorej z vás na blogu vedela som, že si ho určite kúpim. Nevedela som aký ale v Lídli som sa rozhodla pre karamel. Okrem neho mali vôňu maliny a asi marhuľa. Dokonca bol vtedy aj v akcii za 1,49€. Lídl dal do ponuky aj dekoratívnu kozmetiku čo je super. Je lacná a fakt, že kvalitná už niekoľko produktov som sama vyskúšala. 
Lesk, ktorý lepil keď som spojila pery nemal pre mňa žiadnu cenu a tak vždy putoval sesternici, ktorá sa vždy potešila. tento k nej určite nepôjde. Je úplne dokonalý a absolútne nelepí neprirovnám ho k balzamu na pery pretože nemá také zloženie ale určite ich vie tiež ochrániť aby nepopraskali a zbytočne sa nevysúšali. 
Nachádza sa v obyčajnom vytláčacom obale s aplikátorom, ktorý sadne perfektne na pery a samozrejme neškriabe. Stalo sa mi asi od Essence že aplikátor nebol dobre obrúsený a škriabal..nepríjemné. 
Objem 12,5ml
Nikdy som lesky na pery extra nevyhľadávala ale tento ma na toľko zaujal, že som ho vyskúšala a určite neľutujem. Cien to jednoducho vie!!!
Menšia ukážka ako asi vyzerá myslím, že veľmi nefarbí ale leskne sa pekne.
Máte jeden z odtieňov? Alebo nejaké typy ktoré lesky absolútne nelepia?
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Keď som ho videla v obchode, som si povedala, že leskov mám dosť, tak som ho tam nechala. A teraz normálne ľutujem :-( Podľa mňa fajn lesky má Essence XXXL a teraz je mojím favoritom Bourjois Effet 3D Lip Gloss :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tieto lesky som kupovala do poslednej giveaway, tak možno si ich videla práve u mňa :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerajú zaujímavo, ja som ešte žiadnu kozmetiku z Lidla nevyskúšala, okrem odlakovača na nechty..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tento karamelový má sestra, vyskúšala som ho zo zvedavosti ale aj hneď zotrela kedže karamel neznášam ale kvalitou bol fajín :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Od Cienu mám riasenku, a musím uznať, že je dobrá. Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám broskvovou příchuť/odstín a je vážně skvělej :-) u nás za 17,90Kč :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj, dnes som narazila na Tvoj blog a paci sa mi. :-)

    Kaviaren-u-macky

    OdpovedaťOdstrániť
  8. V tubičce se mi moc nezdál, ale na rtech vypadá moc hezky :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Na rtech je pěkný :). Já jsem si od Cien koupila rtěnku (vychytala jsem ještě výprodej -takže my vyšla na 18 Kč) a myslím, že skvělej kup :). Já mám lesk od MissSporty se štětečkovým aplikátorem, co mi dala kamarádka a ten vůbec nelepí a je úžasnej
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára