Som 007!!! našla som ten správny odtieň

Astor LipColor Butter 007 Delicate Lilac
 farba + balzam + lesk....predstavovať ho veľmi netreba, každá ho určite veľmi dobre poznáte a máte doma aspoň niekoľko odtieňov. Chodila som okolo neho dlho a čakala že sa cena trochu zníži ale nie nevadí, nebola to až taká vada ja som sa skôr nevedela rozhodnúť pre ten správny odtieň alebo som ho skôr potrebovala vyskúšať a veľmi ma zaujal. Vždy si o nich rada prečítam na blogoch.
Kamarátka mi ho nedávno požičala a hneď som zisťovala aký má odtieň a všetko ale nevedela mi povedať, pretože už to bolo na obale zošúchané, čo ma dosť mrzí. taká drahá značka a nevydrží na obale po jeho túlaní sa v kabelke alebo v kozmetickej taške popis. Podľa mňa to mohli vymyslieť lepšie. Možno že pre niekoho je to normálne vysoliť 7€ za balzam na pery, samozrejme, že nie len taký obyčajný. Podľa mňa je tiež dokonalý a lepšieho neni a čo sa vône týka je úžasná zjedla by som ho. Farba je nádherná ktorá je pre mňa ako stvorená. O výdrži ja väčšinou nepíšem, pretože keď sa najete,napijete určite na perách nevydrží nič, to je môj názor. Nikdy som nevyhľadávala tmavé odtiene ale skôr nenápadné. 
Ešte jedna fotka dodatočne:)
Obal celkovo je šikovný v ceruzke rýchlo sa dá použiť aplikovať kedy len treba a to s vysúvaním a štupeľ pekne zapadne takže nehrozí, že by sa nejako zatiaľ otvoril. Na perách ukáže veľmi pekne nenápadne a samozrejme keď sa minie čo tak skoro určite nebude pretože také drahé veci si dosť dokážem šanovať si ho kúpim znovu. Je to pre mňa dosť aj keď môžem nedovolím si toľko dať za hocijakú blbosť ale toto je výnimka, keď sa mi niečo veľmi páči musím byť fakt presvedčená o tom, že je to dobré a oplatí sa to, nie som z tých čo vykúpi všetky odtiene... dobre možno sem-tam ale ak nie sú drahé. 
Aké odtiene vlastníte vy? 

MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Počula som o nich aj má veľmi zaujal ale tá cena ma odradila.
    Inač krásna recenzia:)
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám Magic Magenta, Pink Lilac a Feeling Feline a všechny je ráda nosím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No presne škoda toho obalu,že sa rýchlo zmaže. Za tú cenu by to mohlo niečo vydržať ... Ale inak im nie je čo vytknúť :) Sú to zlatíčka. Ja mám zatiaľ dva odtiene (čísla bohužiaľ netuším), a nebránim sa ďalším :)
    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj,máš krásny blog,už ťa sledujem dlhšie a bola by som veľmi rada keby si ma tiež podporila sledovaním ♥ http://eeverywomen.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak aj ty si im podľahla? Ja mám 008 a 009 a neviem si ich vynachváliť :-) Inak s tými popismi máš pravdu, hneď sa to zošúcha, čo je strašná škoda :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Líbí se mi ten odstín :) Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja zatiaľ nemám ani jeden z nich. Preferujem matnejšie pery, takže pevne verím, že prídu aj s matným variantom. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, Roumi. V prvom rade musím pochváliť tvoj blog, hneď som si tu našla niekoľko zaujímavých článkov, tak sa idem pustiť do čítania.
    K masielku Astor - tiež ho mám veľmi rada, len ma mrzí, že sa mi obal hneď ošúchal. A zdá sa mi, že jeden odtieň, ktorý mám už vyše roka, mi mierne vyschol alebo čo. Zatiaľ ich mám v 2 odtieňoch: Feelin Feline a nejaký nádherný jesenný vínový.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja nemám ani jeden, odolávam, pretože už pri tých farebných Maybelline som si hovorila, že mám doma dosť rúžov a leskov a aj tak som pri najbližšej zľave došla s dvoma a to ešte vysušujú pery, takže som si potom celkom nadávala:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Looks so natural and great :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vypadá dobře, až bude ve slevě tak po něm kouknu. :-)
    lucysshortblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. No si predstav že ja nemám žiadny, to bude asi tým, že mňa skôr lákajú tie sýte farebné rúže, ale hovorila som si, že by som mala vlastniť aj niečo jemnejšie ako lesk... no uvidíme či sa na niečo nechám nahovoriť :D

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Musím se přiznat, že ještě nevlastním žádný odstín :), ale hodně jsi mě nalákala, protože tahle barvička je fakt krásná. Až půjdu do DM, tak to musím obhlídnout
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára