Ruky opantané čerstvým ovocím

Tieto krásne farebné milé balenia krému a mydla na ruky vykukli na mňa keď som otvorila obálku s DM-ky. Už je síce polovica leta za nami ale určite ešte nekončí a to ani dozrievanie hrušiek alebo malín, tie červené už dávno nie sú čo je škoda, ale teraz je čas na čierne nikdy mi moc nešmakovali ale dalo sa z nich vždy niečo vymyslieť. 
Balea krém na ruky s vôňou maliny a citrónovej trávy - jedná sa o limitovanú edíciu, krém na ruky, ktorý ošetruje, hydratuje a vyživuje ruky. Obsahuje pantenol ktorý vyhladzuje a regeneruje pokožku rúk...
...a nie len to cítite sa ako niekde medzi sadom voňavých červených malín. Veľmi sa krému na ruky potešila aj moja mama, keďže máva dosť suché. Nachádza sa v nádobe s pumpičkou z kade sa ľahko a rýchlo dá naniesť na ruky. Po nanesení cítim hlavne vôňu malín, ako keby som si zarábala nejaký malinový sirup je to ,,lahôdka". Rýchlo sa vstrebáva a nezanecháva ruky veľmi mastné, čo je vhodné na také letné počasie. Krém ruky príjemne zjemní a už ho nikdy nebudete chcieť ani zameniť za iný. 
Už dávnejšie som mala podobný tiež v takej istej fľaške s pumpičkou a bol presne taký dobrý ako aj tento. 
Povedala by som, známy výrok, že sa málo peňazí je niekedy viac. A to je pravda. 
300ml / 1,95€

Bale tekuté mydlo na ruky ,,sladký flirt" - Jemné tekuté mydlo s vôňou dule a divej ruže čistí a osviežuje pokožku rúk. Je pH neutrálne. Tiež sa jedná o limitovanú edíciu. 
Hneď ako som si k mydlu privoňala a po pozretí na obrázok na obale som usúdila, že sa jedná o hrušku. Názov dula som už počula, ale že by to bola hruška ma nenapadlo. Takže zas krásna príjemná vôňa, ktorá je pre mydlo na ruky mne osobne zaujímavá. Vždy to bola len vôňa oceanu, ruže alebo vanilky. Samozrejme vždy príde k nám niečo nové čo ľudí zaujíma. Ruky po umytí mi veľmi nevysúša teda necítim nejaké napínanie ani nič podobné ako po niektorých obyčajných mydlách. Na poličke v záchode sa pekne viníma a používame ho celá rodina. 
300ml / 1,39

Ebelin peelingové tampóny - Skladajú sa z čistej bavlny. tieto veľké ma už dávnejšie zaujímali a pozerala som po nich ale vždy som mala ešte nejaké zásoby. Teraz som rada že som ich mohla tiež vyskúšať. Z jednej strany sú drsnejšie na lepšie vyčistenie alebo skôr premasírovanie tváre a odstránenie odumretých buniek, druhá strana je jemná ako obvykle na odličovanie a čistenie pleti. Sú dosť veľké podľa mňa sa hodia na odstránenie celého make-upu na tvári, keďže ja odličujem len oči tak mi dosť miesta čistého na tampóne aj ostane ale určite sa vždy zídu. Zo spodu sa sa ľahko vyťahujú a som snimi spokojná.
   35ks/1,59€
Ako sa vám pozdávajú novinky?
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Mňa v prvom rade lákajú tie baleácke obaly :D tento krém som mala ale čučoriedkový ale mne prišiel riedky a ja mám skôr rada hustejšie...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. samozrejme stále vymyšlaju niečo nové ako zaujať, ale čučoriedkový by mohol byť velmi dobryy diky sa typ:)

      Odstrániť
  2. Úplne som sa do týchto noviniek zamilovala, tie vône sú nádherné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Balea má opět nádherné obaly, už jen díky nim mě pořád láká si jejich produkty kupovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. naprosto zbožňuju většinu Balea-vůní :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten krém na ruce se mi moc líbí, ještě jsem žádný neměla v takovém balení, vždy jen v tubě :).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krém aj mydlo sa vydarili . Len tie peelingové tampóny nie sú moc fajn, teda mne osobne veľmi prekážajú je to super nápad len keby nebola tá peelingová časť taká drsná . Ale jednu pozitívnu vec som na nich našla keď si ráno dočisťujem pleť tak vďaka ním sa preberiem. :-D :-D

    Chcela by som teba a tvoje čitateľky pozvať ma Birthday Giveaway budem rada ak sa zúčastníš . :-) http://bar-bor-ka.blogspot.sk/2014/08/birthday-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha si ma pobavila vidiš na teba posobia tak že ta preberu aspon:))mne stači voda, ja ich použivam niekedy večer:)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára