Recept: Najrýchlejší ako sa len dá

Maková bublanina
Suroviny:
*1 hrnček /250ml/ mletého maku
*1,5 hrnčeka polohrubej múky 
*1 hrnček cukru, krupice
*1 hrnček mlieka
*0,5 hrnčeka oleja
*2 vajcia
*1 kypriací prášok
Postup:
Do misky dáme všetky sypké suroviny premiešame, cukru by som dala možno aj viac, prilejeme tekuté pridáme vajcia a premiešame metličkou. Vylejeme na vymastený a múkou vysypaný plech. Na vrch nakrájame ovocie slivky. Môže sa použiť rôzne ovocie podľa chuti. Pečieme na 180° asi pol hodinu a vyskúšame pichnúť špajdlu či sa cesto neprilepí. Na povrch som posypala práškovým cukrom ale nemusí sa.

Je to veľmi jednoduchý a chutný koláč hneď sa zjedol. Našla som ho na internete a hneď ma oslovil tak som ho skúsila. Takže ak máte radi mak je to super zákusok. Sliviek je tento rok u nás bieda tak som sa musela posnažiť aby som nejaké našla a to ešte pri čistení vyhodila dosť červivých ale aspoň vyšlo rovnomerne.

DOBRÚ CHUŤ
Máte radi bublaninu? Budem rada ak napíšete nejaké typy.

MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Tak to je krásne a musí to byť aj chutné :))) určite vyskúšam :) milujem mak :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takéto rýchle a ľahké koláče mám rada, určite vyskúšam. Ďakujem za tip :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňam, tak už viem, čo budem piecť budúcu nedeľu. Vyzerá to veľmi dobre a ja sa v poslednej dobe idem po maku utĺcť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňam, milujem hrnčekové a hlavne rýchle recepty, takže tento si opisujem a pridávam do receptára. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mňaam :))
    Zvu tě na mou giveaway: http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/08/tights-giveaway.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bublaninu ráda mám :) Tahle vypadá výborně
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bublaninu peču hrozně ráda sestrám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mňaaam, to bych si dala. :-D :-)
    http://lucysshortblog.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. mňam teraz si mi urobila chuť

    PLS FOLLOW ME:
    http://luxurylip.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára