K.O. alebo nie??? Dávam ti ešte šancu!!!!!!

 Maskara Aero Volume Avon - Je tam napísané 3mesiace po otvorení spotrebovať, ja si ale pamätám, že špírala mávala najmenej 6 mesiacov. Dobre, som sa stým zmierila, ale neverila som tomu, že tak rýchlo začne schnúť a to som ju používala možno ani nie mesiac. Môžem ju mať teraz už nejaké tie cca 3-4 mesiace a ona neuschla úplne ale dala som si do nej kvapku vody nech sa trochu rozbehne tak aj bolo. Medzi tým keď som ju otvárala nalepila sa mi do štupľa tá vec kde sa špirála obtrie aby tam neostalo toho veľa a nie a nie to dostať von. Takže som ju prestala šróbovať a potom som do nej zase dala tu kvapku vody lenže to už nie je asi ono. No nič pôjdeš do koša.
+
Inak som sňou veľmi spokojná ešte žiadna tak nerozčesala riasy a nepredĺžila a od novoty vôbec nezlepovala teda jednu ešte mám Nivea ale otom potom. Má obyčajný kefkovitý kartáč a to je na tom to pravé orechové žiadne umelé aplikátory. Dám jej ešte šancu určite do nej pôjdem znovu možno že mala táto nejaký vadný obal alebo neviem.
Máte alebo mali ste sňou podobné problémy?

Wonder lash Waterproof maskara Oriflame - Moja prvá vodeodolná špirála. Keďže prišlo leto chcela som už nejakú vyskúšať. Nepáči sa mi na nej aplikátor vôbec nedokáže vyčesať riasy ani predĺžiť a strašne lepí. Žeby preto že je nová? Asi hej. Ale prečo ta prvá to nerobila? No jasné tu je umelý aplikátor. Kedysi som mala podobnú s tým istým kartáčom vtedy sa mi páčila ale asi som nepoznala iné. No nevadí. Možno že ju budem musieť nechať rok postáť nech sa uvedomí. 
+
Samozrejme po nanesení som ju skúšala dať dole vodou a má šťastie, že to zvládla. Nemám tu čo jej vytknúť. Po odležani niekedy po roku ju možno budem môcť používať normálne. Ale viem isto že maskaram s oriflame sa budem trochu vyhýbať okrem jednej.
Máte ju? Čo naňu hovoríte? 

Nivea očný odličovač extra vodeodolného make upu - kúpila som si ho už dávnejšie a to len preto, že sa mi páčilo to dvojfázové zloženie, ktoré som nikdy nemala. Po odličovaní obyčajnej špirály mi rozmazával všetko okolo očí aj líca boli čierne a to neviem ako dokázal preto som ho nepoužívala a stál si veselo v skrinke. Ale po kúpe Vodeodolnej špirály som ho použiť musela a tu zabodoval. Iný vodeodolnú riasenku neodstránil. Takže mu šancu dávam a nerozmazáva ju. Mastnota mi nevadí ono sa to vstrebe. Takže taký to mu dávam verdikt, že všetky veci sú dobré ale len na určitú vec netreba nič hneď vyhadzovať a neskôr ho vyskúšať znovu.

Dúfam, že som nikoho od ničoho neodradila, pretože každému pasuje niečo iné a keď niečo chcete vyskúšať treba to kúpiť aj za cenu, že to druhému nepasovalo. Predsa si tu len vymieňame názory a tak to má byť pri ľahšom rozhodovaní. 
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. mne osobne sa dekoratívna kozmetika od avonu nepáči, nemám s ňou dobré skúsenosti...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Niveu odličovač som mala doma dlhšiu dobu, síce rozmazával fakt že dosť, bol pohode. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tá špirála je taká, že keď sa jej chce, tak maľuje...niekedy mi pekne vyčeše, inokedy nie, závisí asi od toho, ako si pospí v kozmetickej taštičke...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten odličovač jsem měla a označila ho za nejlepší odličovák, který jsem vyzkoušela :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 3 mesiace ?:O fuuha.. ja som si minule kúpila moju obľúbenú Supershock, jednu pre mňa a jednu pre mamku a obe špirály nám neskutočne rýchlo vyschli..musím sa pozrieť na tú dobu spotreby :/ túto "vodeodolnú" som tiež mala,ap očas dňa drží celkom pekne,ale vodeodolnosť?..to určitenie

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára