Časopis Septembrová Eva 2014 a to čo si myslím o tom všetkom čo sa okolo nás deje

Sem tam si kúpim tento časopis alebo aj jeho sestru Emmu keď ma niečim zaujme. Niektoré stránky sú tam čo by podľa mňa ani nemuseli byť totálne zbytočné teda pre mňa obyčajnú ženu, ktorá nepotrebuje obzerať drahé značky ktoré ma absolútne nezaujímajú. A prečo? Lebo!!! nieee... možno som staromódna ale o tom pochybujem idem z dobou a čo sami páči si kúpim aj keď toho nie je veľa pretože v prvom rade si rozmyslím či danú vec potrebujem, v druhom rade rozhoduje cena a v tretom rade nepotrebujem každú chvíľu dopĺňať šatník. Áno mám len dve kabelky pokiaľ im nič nie je tak načo mi bude ďalšia? Tak isto je to aj s topánkami áno tých je trochu viac ale keď mám nekupujem ďalšie, mám sandále, baleríny, botasky a conversky čo viac mi treba. Drahá kozmetika? prečo? veď lacnejšia je taká istá a ešte aj kvalitnejšia a prírodnejšia veľa krát.
Samozrejme dnešná doba tá ,,zlá doba" kde nás ovládajú reklamy, bilboardy či iné a aj keď má doma niekto rok nový mobil vínde ešte novší a ten starý už nemá pre neho hodnotu. Otázka je.. Do kedy? Do kedy vás zase prestane ten novo-starý baviť? Kým príde zasa nový samozrejme. A tá radosť z jednej veci vždy dokáže tak rýchlo odísť po kým neuvidíte u kamaráta ešte lepší. Načo alebo k čomu to je? 
Vždy sa odcudzujú ľudia závislí na drogách ale neuvedomujeme si, že závislí ľudia sú všade okolo. Či na jedle, cigaretách, alkohole, oblečení, kozmetike, autách a veľa iného.....
Kedysi sme boli spokojní s jednou vecou a neobmedzovaní reklamami ako je to teraz. Pretože aj keď to nepoužívam si to kúpim lebo to má niaky sused a musím sa pochváliť aj ja....
V minulosti ste dieťaťu kúpili bicykel a bolo celé šťastné že sa môže preháňať na ňom, teraz? Opýtate sa čo chceš na Vianoce? Samozrejme klasika tablet, mobil, notebook ale nikdy im nebude stačiť tak, ako je to aj snami tá radosť pominie vždy. 
Pozrite si dokument Nakupuj pokým nespadneš!!! Príroda nás nestíha stále zásobovať lebo mam notebook jeden rok ten vyhodím a kúpim si nový ešte výkonnejší či inej farby..... A prečo to tak rýchlo všetko uteká? lebo ľudia sa naháňajú za vecami s ktorými aj tak nikdy nebudú spokojní, nikdy nebudú mať dosť a preto nie je peňazí a stále budú hľadať dalšie a ďalšie veci ktoré nemajú žiadný zmysel. 
Sama si všímam ľudí, kolegov v práci a toto je všetko pravda ľudia nikdy nebudú spokojní!!!! Som spokojná že tieto veci neriešim a nepotrebujem nič znovu obnovovať...mám čo mám a to mi stačí...

Nachádzam stránky ktoré fakt stoja za to ale je ich málo. Bavia ma tie čo sa vždy nové niečo dozviem či už o živote, nejaký ten skutočný príbeh alebo novinky kde sa vzali tam sa vzali. 
Acaico - tiež staro nová novinka premňa ževraj to vynašli dvaja slováci. Neviem či vám niečo hovorí ale dozvedela som sa o nejakých bobuliach acai plné antioxidantov. Ešte som to neskúšala možno že raz.
Tiež celkom dobré čítanie, niekedy možno blud ale niečo v tom pravdy bude určite si každý nájde to svoje. 
A čo hovoríte na nich vy? Z fúzmy alebo bez fúzov? Ja vravím, že určite s nimi každému sa hodia
A nejaký ten The Movie nejaký vždy zaujme.

Neviem či ste čítali od vrchu až dole ale nevadí mi to je to jednoducho pravda. A píšem len môj názor ktorý som si spravila po prezretí nejakých dokumentov. 
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Tiež som za fúzy :) A je jedno na kom, fúzi sú proste ... sexi!! Jo a pokiaľ ide o podstatu článku, som vlastne rovnaká ako ty. Netreba mi stále niečo nové. Pre zaujímavosť môj telefón má vo zvyku stále padať na zem, ale dokiaľ funguje tak ho len tak nevymením. Noťas má tiež už nejaký ten rôčik. A keď už sme u toho, tak na televízor nekukám už asi tri či štyri roky. V izbe ho nemám a nechýba mi. Filmy ma nebaví kukať a hudbu si pustím aj na jútube. Snažím sa nebyť "ovca" ... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha chudačik telefon, moj otec ma taky problem že ho stale hlada a to ho mal predchvilou v ruke:))

      Odstrániť
  2. Ja nie som typ človeka, ktorý musí mať vždy niečo nové, mobil mám dlho je to stará šunka, ale po iphonoch naozaj netúžim :D ntb som si kúpila nedávno, ale to len kvôli tomu, že idem na vysokú a potrebujem ho na komunikáciu s rodinou :D Nekupujem si všetko čo je v reklamách :D niekedy si kúpim niečo:D ale to potom ľutujem hneď :D takže asi tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ved samozrejme ked raz niečo treba a musi to byt nie je o čom:))

      Odstrániť
  3. musím povedať, že týmto článkom si ma veľmi zaujala :) Emmu alebo Evu u mňa moc často neuvidíš, maximálne raz za rok, keď si ju kúpim len kvôli pribalenému darčeku :) Tiež niesom ten typ, ktorý kúpi všetko čo vidí, proste nakupujem len to čo potrebujem... I keď mám kozmetický blog, nemám a ani nikdy nebudem mať chuť nakupovať drahú kozmetiku, beriem to ako zbytočné plytvanie peňazí ... Aj keď robím hlavne články o líčení, proste si nakúpim lacné paletky, s rozličnými farbami, ktoré skvele využijem pri rôznych líčeniach, načo mac, nars, Urban Dicay .... budem rada ak sa mrkneš na môj blog :) http://ourpinkhell.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasnee som rada že nie som jedina, ja tie značky by som do teraz ani nepoznala keby nemam blog a niekto ich len zbada možno aj tu a už ich zhaňa načo je to dobre:))jasne dakujem

      Odstrániť
  4. Veľmi pekný článok, absolútne s tebou súhlasím, vystihla si to :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Perfektný článok!:) Je to presne tak ako píšeš, všetci sa stále za niečím náhlime, chceme nové veci, ktoré si myslíme, že sú lepšie, krajšie kvalitnejšie a potom si aj tak uvedomíme, že stará mechanická kuchynská váha je lepšia ako tá, v ktorej sa mi hneď vybili baterky a že v najnovších drahých sexi lodičkách ma nohy bolia tak isto ako v tých z čiňáku:P

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára