Voňavé telo z gurmánskych pílingov plných ovocia

Taak a mám tu ďalšiu skvelú ovocnú novinku Yves Rocher Sprchovací gél s peelingom s vôňou broskyne. Je to novinka Júna 2014 z limitovanej edície, ktorú nájdete aj s vôňou jahody. Obsahuje výťažky z broskyne so 100% prírodnými zrniečkami, prášok s marhuľových a mandľových jadier. Je vhodný na každodenné používanie a zanecháva pokožku jemnú a pružnú. 
Objem 200ml/4,50€
Zloženie: Viac ako 98% ingrediencií rastlinného pôvodu, mycie zložky rastlinného pôvodu, je pH neutrálne k pokožke, neobsahuje žiadne parabény a zloženie je biologicky ľahko rozložiteľné. 
AQUA.AMMONIUM LAURYL SULFATE.DECYL GLUCOSIDE.ACRYLATES CROSSPOLYMER-4.COCAMIDOPROPYL BETANE.ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE.PARFUMFRAGRANCE.CITRIC ACID.SODIUM BENZOATE.PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) SEED POWDER.COCAMIDE MIPA.GLYCERIN.TETRASODIUM EDTA.PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) SHELL POWER.SODIUM HYDROXIDE.LIMONENE.LINALOOL.SALICYLIC ACID.BHT.BENZYL SALYCILATE.METHYLPROPANEDIOL.MALTODEXTRIN.PRUNUS PERSICA (PEACH) FRUIT EXTRACT.DENATONIUM BENZOATE.CI 14700(RED 4).CI15985(YELLOW 6)


Vždy som túžila vyskúšať nejaký ten výrobok od Yves Rocher a ďakujem, že mi to splnili. Škoda že sa v naších končinách táto značka nedá kúpiť v žiadnom obchode stretla som sa s ňou až keď som bola v Bratislave.
Tento sprchovací gél s peelingom a to rovno s prírodnými zrniečkami som si obľúbila. Je trochu tekutejší ako klasický sprchový gél zvykne byť. Len treba dávať pozor pri otvárani hlavne, keď je to tuba otočená smerom na dol môže sa stať že rýchlejšie vytečie a to by bola škoda. Vôňa to je samozrejme ako inak broskyňová rozvonia vám nie len celé telo ale aj celú kúpeľňu. Na koži vôňu cítim dosť dlho a samozrejme mi je ľúto sa aj natrieť nejakým telovým krémom. Veď ani nie je moc treba kedže kožu zbytočne nevysúša. 
A dostala som aj takúto peknú skladaciu taštičku zíde sa vždy ďakujem!
A čo vy vyskúšali ste už podobný sprchový gél s peelingom od tejto značky?
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Gel s peelingem jsem zkoušela zatím jenom od Oriflame a ten byl super :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Peelingové sprchové gély veľmi nevyhľadávam, ale tento vyzerá fakt skvelo keď sa k produktu pridá pekná vôňa a praktický obal tak to na mňa vždy zaberie. Ani cenovo nie je nejaký extra drahý, pozriem sa po ňom. Tiež už dlhšie pokukujem po tejto značke.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. moje prve boli balzamy na pery začina sa mi páčiť:)

      Odstrániť
  3. Peelingový sprchový gél som mala len od Avon a Balea a boli fajn, ale tento sa mi páči. Vôňa broskýň, to musí byť nádhera. Inak od Yves Rocher som zatiaľ vyskúšala len maskaru a nebola zlá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Och ako ti závidím, že si mala tú možnosť vyskúšať niečo od Yves Rocher. Ja sa k tejto značke neviem nijako dopracovať. Je pravda, že ani u nás ju nikde nezoženiem. Gél vyzerá byť dobrý a určite krásne vonia... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fakt pekne, zišli by sa obchodiky aj v menšich mestach uvitali by sme:)

      Odstrániť
  5. ja som si dnes kúpila nejaký peelingový sprcháč od baley za pár šupov a veľmi sa mi páči, tiež mám skúsenosť s peelingom od značky oriflame a už teraz mám chuť si kúpiť práve tento lebo v lete mám pokožku dosť citlivú.. 98% prírodných zložiek hovorí za všetko,,, Určite vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zbožňujem pílingy, ale od Yves Rocher mám zatiaľ len kokosový a olivový sprcháč tak hádam sa dostanem aj k pílingom :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Od Yves Rocher som mala zatiaľ len vzorky, a výrobky mám zapísané v zozname, ktoré si chcem potom aj kúpiť. Ale rad na nich ešte nedošiel :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vypadá skvěle:)! Muj nejoblíbenjěší sprchový peeling je od Avonu ten s čokoládou:) Ale tehle musím byt taky skvělý,:)!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No od nich som ešte nemala vlastne nič, jedine tašky :-) Ale párkrát som ich obchody v Ba navštívila... možno raz aj nakúpim.. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára