Šťastný človek nie je ten, kto tak pripadá ostatným, ale ten, kto si tak pripadá sám.

Niekedy rozmýšľam čo ďalej napísať ale nič ma nenapadá, najlepšia myšlienka príde vtedy keď to najmenej čakáte a vtedy to treba hneď zapísať lebo človek zabudne.... 

Čo povedať na tento kaktus, nepáčil sa mojej starkej a tak si našiel miesto u mňa, povedala, že má škaredý kvet. Ale veď práveže to nedokonalé je niekedy najkrajšie no nie? Prečo niečo len tak odhodiť alebo súdiť, treba všetko len pochopiť a dať šancu,, podobne je to aj s ľuďmi....
•••

Hľadanie plavok u konca! Viem, že určite nebudú podľa vašeho gusta zo začiatku sa nepáčili ani mne nazvala som ich "tie z nosom" ale keď som ich vyskúšala perfektne sedeli (obvod hrudníka) na rozdiel od ostatných. Najprv som povedala že to z nich vypáram alebo odstrihnem, ale teraz keď budem chcieť aby ma dobre opálilo to len zaseknem dnu a bude. Čo poviete? :))
•••
Najlepšie laky na nechty ktoré mám. Miss sporty, oriflame a Gabriela Salvete. Vydržia teda dosť dlho, dosť dlho pre mňa znamená 4-5 dní a to je fakt. Cenou sú vyhovujúce a ostanem teda len pri nich. 
•••
Také krúpy u nás padali. Také veľké už teda dávno neboli, hrmelo poriadne aj môj pes chudáčik sa bál a schovával sa ale vždy bol pri mne kam som sa pohla dokonca aj von. Ten vás nikdy neopustí.
•••

CCa pred týždňom som bola s mojim v Banskej Štiavnici. Som ja taký blázon ja sa dám nahovoriť na hocičo teda ani nahovárať moc netreba. Bola to taká cyklotúra okolo Štiavnice, niekedy som ledva fučala ale aj tak ťahám ako o život. Veľmi sa mi to zaľúbilo predtým som už tiež pár krát bola no kto vie možno si kúpim aj nový bicykel. A vzal by to čert aby sme sa mi nezastavili niekde na pive toto bola zastávka v ERBE kde robia svoje štiavnické pivo dokonca je aj s medom. 
Boli ste tam už niekedy? 
•••
Nivea mi už po druhý raz poslala blahoželanie k narodeninám ktoré mám v sobotu. Veľmi také niečo poteší aj keď maličkosť a pohľadnica sa mi veľmi páči je to milé. Ďakujem Nivea

Dúfam, že sa vám páčilo☺

MAJTE SA PEKNE 

Komentáre

  1. Veľmi pekný článok doplnený nádhernými fotkami :) Aká je to podznačka v Oriflame toho laku, prosím? Ja čo som mala laky z Oriflame tak sa tak zlúpali, že do 2 hodín bol dolu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to presne neviem ale tieto v tychto baleniach boli vždy dobre, zo spodu ma napisane Pure colour Nail Polish

      Odstrániť
  2. Tiež v poslednej dobe som si nakúpila laky od Miss Sporty a naozaj vydržia na nechtoch celkom slušný čas.

    Náhodou ten kaktus je pekný a ešte s tým kvetom. :)

    Uf, také krúpy.. u nás síce tiež dosť hrmelo ale krúpy asi nepadali. :D

    Tak vopred gratulujem k narodeninám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekný článok aj s fotkami. Kaktus je podľa mňa rozkošný, plavky krásne a laky, podľa mňa Miss Sporty a GS pomer cena a kvalita neprekonateľné :-)
    A k narodeninám ti vopred prajem všetko najlepšie, nech sa ti splnia všetky tvoje sny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie plavky sú rozkošné! Fúha to kedy stihli napadať také krúpy? U nás nič... Laky radšej nekomentujem, akosi som momentálne lakofil a kupujem všetko možné aj nemožné :D
    Inak Romi, želám dopredu krásne narodeninky, nech si hlavne zdravá a šťastná :* :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. S tým kaktusom máš pravdu, len ja ich odmietam mať v izbe lebo sa bojím že skončím ako stará dievka :) ako znie ta povera o kaktusoch :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie plavky su nahodou uzasne :) keby boli v bielej farbe tak uplne super :3

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára