Recept: Cuketa s vajcom na pekáči

Doma toľko cukiet jeden deň polievka a praženiny z cukety a na druhý deň? Hmmm mi momentálne nevieme čo so slepačími vajciami a tak som sa rozhodla, že čo taký experiment. Vymyslieť niečo svoje trochu jednoduché a rýchle na prípravu ale stálo to za to.  Pochutilo najedli sme sa hlavne ženy v našej rodine. Pretože chlapom ťažko ulahodíte pokiaľ sa niekde nenachádza mäso určite poznáte. Našťastie však mali navarené svoje. 
Použiré suroviny:
*jedna väčšia cuketa
* 12 vajec
*cibuľa
*2-3x cesnak
*soľ, korenie
Postup:
Cuketu nakrájame na kocky. V miske ju premiešam so soľou a korením. Plech vymastím maslom a cuketu vysypem do pekáča. Na vrch pridám pokrájanú cibuľu a cesnak. /cibuľa a cesnak sa môže aj zmiešať dokopy s cuketou ja som na to akosi pozabudla a tak som to dala len na vrch/. Na povrch som vyliala už len dobre rozmiešané a trochu osolené vajcia. A dala piecť do trúby kým to nebolo hotové asi tak za 45min keď treba tak aj trochu prikryť alobalom. 
Na povrch alebo aj do vnútra samozrejme sa môže pridať nastrúhaný syr aby sa tiež zapiekol.


A takto som to skúsila. Vyložila uhorkou, rukolou, rajčinou a na vrch som si dala nastrúhaný kozí syr. Prečo kozí? lebo momentálne nemôžem nič solené čo obsahuje jódovanú soľ. Vedela by som si na povrchu predstaviť aj smotanu takže nie je problém skombinovať s hocičím. Kľudne môžete pridať ešte pred konečným upečením nastrúhany hocijaký syr aby sa pekne zapiekol. Ja by som ho tam rada dala ale kozí doma zjem len ja.

MAJTE SA PEKNE 
DOBRÚ CHUŤ

Komentáre

  1. Ani nehovor, my máme cukiet plnú záhradu, nevieme už čo s nimi a taktiež s vajíčkami...prednedávnom sme robili cuketové placky a boli výborné :) tvoj recept vyzerá moc dobre a kozí syr milujem takže určite vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jej super recept určite ho vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teraz som prišla z festivalu, unavená a hladná. Otvorím blogger a prvý na mňa vykukne tvoj príspekok. Och, prečo mi to robíš? :D Takú chuť som teraz dostala na túto cuketovú mňamku!! Len tak pre info je 3:48hod :D Ako by som si dala, mňam! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyzerá to skvele :)

    http://lifebyteenboy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Recept vyzerá skvelo, ja som zase robila cez víkend prvýkrát cuketový koláč a tiež to bola mňamka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Cuketu priam zbožňujem! U nás doma ide vždy na kilá :D Takže oceňujem ďalší receptík do zbierky :)
    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára