Letná nádielka vôní zladená do žlto-oranžovej

Balea pleťová maska Happy day - s vôňou grepu a s extraktom kvetu bazy. Oleje ako mandľový olej a olej z jadierok kukurice, bambuckého masla dodajú pleti jemnosť, vláčnosť a ochránia ju pred vysušením. Panthenol pokokžu upokojí a dodá hydratáciu, vitamín E chráni pred predčasným starnutím.
Veľmi ma prekvapilo, že táto maska sa odstraňuje kozmetickou utierkou žiadnou vodou a po nanesení ma trochu štípala tak neviem či to tak má byť alebo nie, trochu som sa bála tak som ju dala dole skôr.

SUN DANCE Young ľahké mlieko na opaľovanie 200ml - pre normálnu neopálenú pokožku. Jemné zloženie s kokosovou vôňou chráni pred spálením a slnkom. Dodáva hydratáciu a chráni pred vysušovaním. Obsahuje glycerín, vitamín E a provitamín B5. Viac násobným nanášanim ochránite pokožku.
Samozrejme ani keď použijete hocijaký opaľovací krém nie je dobré sa celý deň vystavovať slnku. V poslednom čase sú slnečné lúče moc škodlivé. Ja stým teda problém nemám mňa opáli jedine ak na kúpalisku alebo pri mori či pri nejakej robote vonku.
Veľmi som sa mu potešila keď som nazrela do obálky a bol tam faktor 20 ten sa vždy zíde a ešte k tomu s krásnou kokosovou vôňou. Po použití pokožku nespáli a nemusím sa báť že budem večer nariekať. Jeho cena je veľmi priateľná okolo 4-5€ dokonca som pokukávala po ďalšom.


Alverde Body Spray Orange and Melisse 100ml - Osvieži pokožku počas horúcich letných dní ale aj moje čuchové zmysly sviežou vôňou pomaranča a medovky. Rastlinný glycerín pomáha pri hydratácii pokožky. Pre dávku sviežosti odporúčajú uchovávať sprej v chladničke ale mne úplne stačí keď v chladničke vôbec neni a tá jeho vôňa je úplne geniálna milujem citrusy a dokopy v kombinácii s medovkou je to užasné. Som rada že som nedostala melónovú vôňu. Po nanesení sa vôňa možno do nejakej pol hodiny stratí. Cena 2,79€


Balea sprchový gél s vôňou malín vzorka - sprchový gél som okamžite vyskúšala a ta jeho vôňa bola nádherne dokonalá ako keby som bola v záhrade medzi samími malinami, penil veľmi dobre a určite sa pôjdem po ňom obzrieť.

Tak dúfam, že som vás trochu osviežila tymíto novinkami a niečo sa vám zapáči. 
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Ta pleťová maska vypadá moc hezky:)! Má pěkně veselý obal:) A ten body spray od Alverde mě hodně zaujal:)! Musí mít dokonalou vůňi!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som s nimi všetkými veľmi spokojná, dokonca včera som si dávala masku a vôbec ma neštípala, všetko OK. A sprej od Alverde je skutočne osviežujúci :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vyskúšam jej dať ešte šancu ale mne možno akosi nezapasovala neviem:)

      Odstrániť
  3. najviac ma očaril ten sprej od Alverde, musí to byť krásna vôňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tu masku som vyskusala a hned som si nakupila zasoby :D je vazne skvela a nadherne voni <3 a prosimta Ten sun dance je opalovaci krem alebo je to pletove mlieko alebo co to vlastne je?? :D vyzera vazne skvelo :)
    http://fashionworldbyterez.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. podľa opisu to musí voňať fajn:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára