Keď sa pleť teší z čistoty ponúkanej z prírody

Táto zelená rada ma zaujala od kedy som niektorý ten výrobok zazrela na blogoch, hlavne čistiaci gél na tvár. Pri mojom šťastí sa mi podarilo vyskúšať /otestovať/ hneď tri výrobky z rady Sebo Vegetal a týmto ďakujem Yves Rocher že som ich mohla vyskúšať. Bola by som rada a myslím aj viacerí keby sa aj u nás dali tieto výrobky zohnať voľne v obchode ale budiš...prejdem k veci

Tajomstvo čistej sviežej pleti bez lesku je prášok zo šišiaka bajkálskeho, s vysoko čistiacou látkou, vďaka ktorej je pleť zjednotená a dokonale matná..
...ale ako by som zhrnula najprv tieto výrobky do kopy je že voňajú úplne dokonale, jemná, uhorková, príjemná vôňa kde necítiť žiadnu chémiu sa pýšia zelenou farbou a z 0% parabénov, minerálnych olejov,  farbív a silikónov určená pre mastný až zmiešaný typ pleti.

Čistiaca micerálna voda 2 v 1 Sebo Vegetal Yves Rocher - Na zmiešanú a mastnú pleť s bajkálskym čistiacim púdrom. Môže sa používať ráno a večer na tvár a oči. Účinne odstraňuje prebytočný kožný maz nečistoty, tonizuje a osvieži. 
Micerálka je jedna z najlepších podľa mňa ja ich väčšinou používam ako pleťovú vodu, táto dokonale odstraňuje nečistoty a to tak že tampón je po použití tmavý. Skúšala som ju použiť aj pri odličovaní očí stačil mi jeden tampón, kde odstráni veľmi dobre maskaru a na očiach ma vôbec neštípe. 
Balenie 50ml - nepredajné
Cena 200ml / 7,90€

Čistiací gél Sebo Vegetal Yves Rocher - čistí upchaté póry, odstraňuje nečistoty pleti bez toho aby vysúšal. Pleť je vyčistená a zbavená nadmerného kožného mazu. Môže sa aplikovať ráno a večer, je dermatologicky testované.
Opäť krásna vôňa jemné gélove zloženie pri aplikácii sa ľahko používa, nanáša sa na navlhčenú tvár a krúživými pohybmi sa očistí od nečistôt a už len opláchnem vodou. Pleť je čistá svieža a vôbec ju nevysúša a nijako nenapína. Som zvyknutá gély používať skôr večer a pleť pekne zmatní a vôbec nie je taká mastná ako bývavala hlavne cez leto. Nemala som nikdy veľký problém s akné ale najviac sa robí pred "mojimi dňami" a vtedy nepomôže nič. Ale inak je to "pochúťka" na tvár. Som spokojná s tymíto výrobkami a určite nie sú posledné u mňa.
Tuba 125ml / 7,40€


Sérum sťahujúce póry Sebo Vegetal Yves Rocher - Absorbuje nadbytok kožného mazu, minimalizuje a sťahuje póry a má sviežu tekutú textúru. Pleť je zjednotená a žiari krásou.
Táto doplnková starostlivosť o mastnú a zmiešanú pleť sa nachádza v sklenej fľaštičke s pumpičkou. Má nelepivé zloženie a ľahko sa aplikuje. Používam ho asi 1 až 2x za týždeň po použití čistiaceho gélu. Táto emulzia pleť výborne zmatní a vôbec sa neleskne. Čo sa týka pórov nezaznamenala som ešte nejaké ich viditeľné stiahnutie, myslím že ich určite pomaly ošetruje. Podľa mňa sa pórov nedá úplne zbaviť je to genetikou a niekto ich má a niekto nie ale môžeme ich zmierňovať. 
Balenie 30ml / 15,40€

Yves Rocher ponúka z rady Sebo Vegetal aj Krém proti nedokonalostiam pleti, Čistiacu masku a Čistiaci peeling... Momentálne pokukujem aj po kréme ktorý by som si rada kúpila a vyskúšala

Používate niektorý zo spomínaných výrobkov? Ako ste s nimi spokojné? 
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. AHoj :) Nepoužívam žiadny z týchto výrobkov ale asi je to škoda :) Zaujalo ma to sérum stahujuce pory :) Potom daj vedieť či sa to zmenilo s pormi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bude to možno trvat dlhšie ale uvidi sa:) som rada že zaujalo

      Odstrániť
  2. Z tohto radu som stále chcela niečo vyskúšať! Teraz som bola v Brne, tak som plánovala nákup a nejak som tam zabudla ísť... Pripomenula si mi to až ty teraz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tato řada je mi velmi sympatická, možná z ní něco vyzkouším.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahoj,

    Rada by som Ťa pozvala do mojej GIVEAWAY. :)
    www.nikoletavujisicova.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Musím se v IR už konečně zastavit. Pořád si slibuju, jak se na ty výrobky už mrknu a nakonec vždycky skočním v rossmanu. Tahle recenze se mi fakt dost líbila :) Máš moc pěkný ty fotky.
    http://elliesdailyideas.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tieto výrobky vôbec nepoznám, ale aspoň podľa popisu vyzerajú, že by na moju pleť boli vhodné :-) Najmä to zmatnenie je teraz v lete pre mňa dôležité.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára