Je zbytočné pýtať sa, či má život zmysel. Má taký zmysel, aký mu sami dáme. //Seneca//









,,Všetko, čo sa dá kúpit za peniaze je lacné!!!“

Komentáre

  1. Krásne fotky a ten ruž je neskutočný! Koľko ťa vyšiel ??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten je z avonu a vyhrala som ho v suťaži neviem okolo kolko sa pohybuju možno tak 3€

      Odstrániť
  2. krásne :) ten ruž ma užasnu farbu..:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásna farba rúžu a tie fotky sú naozaj krásne ! :)ten koláčik by som si hneď dala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Joj ten koláčik... A zase v takom nočnom čase :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekný začiatok a ešte krajší koniec. :-) A môžem ísť obedovať. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné fotky, hrozně se mi líbí odstín rtěnky :).

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné fotky, mám kvuli tobě ted chut na cokoladu! :D

    cheap VOGUE

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásný fotky. Čím fotíš?
    http://elliesdailyideas.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára