5x kraťasi 5x iné tričko ale vždy vo svojej koži

Aj keď je to úplne obyčajné cítim sa v tom vo svojej koži a nemusím sa báť že mi niekde niečo trčí, ťahá alebo kuše. Keď som sa obliekla elegantne ,,nebola som to ja" a vždy mam pocit, že niečo neni v poriadku. Takže v mojej skrini nič také sofistikované /alebo ako sa tomu hovorí elegantné?/ sa nenájde.  

Real love never ending 
Všetko voľné to je moje, keď som ho zbadala hneď som ho brala. Určite to poznáte. Niečo obzeráte aj "dve hodiny" a neviete sa rozhodnúť a niečo len tak zbadáte a viete, že to v obchode nenecháte už ani sekundu. 

Ben Single and you are Rich...
Žltá do teraz som ju v skrini nemala ale tento odtieň žltej má niečo do seba a na rukávoch sú mašličky. Ale aj tak neviem čo je to sakra Ben meno?:))

Have a Bloomy Life Sweet Time to Smell the Flowers
Ak viete niekto dobre po anglicky prosím preložte mi to niako to neviem poskladať. ..toto tričko stálo dve eurá bolo zlacnené lebo ako viselo na vešiaku vonku ma na rukáve vyblednutý pásik inak je peknee 
•••
 Tieto tričká s gombíkami ma vždy veľmi priťahovali a dokonca tam má ešte aj čipku a v jednej z najkrajších farieb
•••
Toto je najstaršie zo všetkých čo sú tu vlastne všetky sú nové okrem tohto. Ale tie mini kvietky su veľmi pekne.

Ktoré sa vám najviac páči? Moje naj je to prvé a najnovšie.
MAJTE SA PEKNE a uživajte prázdniny

Komentáre

  1. užasné! Ta poslední kombinace je naprosto kouzelná!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa veľmi páči to druhé a posledné. :)

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prvé a predposledné sú veľmi pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Varianta jedna je nejlepší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mne sa tiež najviac páči to prvé a to tielko je naozaj pekné.. :) Ja sa tiež rada obliekam do takýchto jednoduchších vecí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Šortky sa daju proste super kombiinovať :) mne sa najviac páči posledné :)
    rada by som ťa pozvala na moju letnú giveaway o letné šaty a voňavku :) pokiaľ máš chuť zapoj sa http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/07/summer-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mne sa najviac páči druhé :)

    Rada by som Ťa pozvala do mojej Francúzskej GIVEAWAY :)
    www.nikoletavujisicova.com
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mne sa najviac páči tá predposledná kombinácia:)
    Pozývam ťa na moju Giveaway!
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/2014/07/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mne sa veľmi páči zelené tričko a modré tielko :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Naozaj najlepšia kombinácia je džinové šortky a akékoľvek tričko... a mne sa páčia prvé tri!
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára