Milý život, keď sa ťa niekedy opýtam, či môže byť ešte horšie, JE TO REČNÍCKA OTÁZKA NIE VÝZVA!!!

Muž by sa nemal sťažovať na dve veci. Na svoju ženu a svoje auto. Obe si totiž vybral sám

Sklamania nie sú vždy tragédiou. Niekedy sú to naše zastávky, ktoré nám dávajú možnosť prestúpiť, ak cestujeme nesprávnym smerom.

Ak vás niekto odmietol, netrápte sa. Ľudia bežne odmietajú drahé veci, pretože si ich nemôžu dovoliť.

Nároky sa nám s pribúdajúcim vekom znižujú. Keď som bola malá, túžila som po princovi na bielom koni. Dnes budem vďačná za niekoho, kto mi neublíži. 

Ľudia budú po nás neustále hádzať kamene, ale je iba na nás, čo z nich postavíme. Mi sme architekti vlastného života. 

Nikdy si nepomýľte ľudí, ktorí sú stále pri vás s tými, čo sú tu pre vás vtedy, keď to najviac potrebujete. 

Jedna z najkrutejších vecí, ktorú môže človek urobiť, je v niekom zbudiť lásku bez úmyslu milovať.

Komentáre

  1. Ten prcý citát som minule zdielala na fb.. úplná pravda. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pěkné citáty, moc se mi líbí ten první :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekné citáty a ten prvý nemá chybu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádhera a najlepšie je to si všetko prečítať v kope, ako to spolu krásne tvorí jednu veľkú pravdu :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milujem citáty, a tieto sú uplne super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To s tým princom bolo najlepšie, veru je to tak, ako malé snívame o princoch z rozprávok, časom ale zistíme, že neexistujú a tak sa musíme zmeniť svoje nároky.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára