Kto nechápe tvoje mlčanie, nepochopí ani tvoje slová. //Elber Hubbart//

Vítam vás v tomto krásnom počasí konečne je to tu som nadšená. Bicykel prevetraný, korčule musím oprášiť, ešte tak zamieriť na kúpalisko trochu sa poopaľovať tam a spokojnosť nadovšetko... ešte niečo k tomu a bude to ešte lepšie ale to si už nechám pre seba:))

Návod na túto parádnu kvetinu som našla na internete všetko som len poskladala polepila a bolo teraz sa pýši u starkej v kuchyni..

Lekvár alebo džem? čo len chcete tieto mini dobroty doniesla teta keď bola vo Švajčiarsku u nás sa také nájdu len v umelých obaloch môžeme snívať,, ale ten "kalíšťok" sa môže na všeličo využiť trebars aj na po domácky vyrobený balzam..

Jasné Romanka videla reklamu v televízii na sprchový gel Dove v drogérii Teta za 1,79€ tak musela utekať poň, slivka proste nádherne vonia, a neodišla som ani bez odlakovača za 1,09€ s hubkou tak rýchlo, šetrne a hlavne nezničené odlakované nechty som teda ešte nemala..

Najlepší dezert aký som jedla...

Domáca piškótová torta "kalorická bomba" ani som ju nedojedla ale ta Granková poleva s tými jahodami bola úžasná. Raz za čas sa odpúšťa mamina mala narodeniny...

Nakoniec momentálne najobľúbenejší lak na nechty ktorý vydrží dosť dlho aj pri častom máčaní vo vode, predtým to bol od Miss sporty vyšňový ale už som ho minula určite si ho ešte kúpim.

MAJTE SA PEKNE 
UŽITE SI DEŇ

Komentáre

  1. skvělý citát na začátku :) a tu kalorickou bombu bych si hned dala! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá kytička je pekná. Škoda, že nemáš fotku, ako to výsledne vyzeralo, ale určite super. :)

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten koláč by som si hned dala. :D
    A tie kvety su naozaj krásne, si šikovná. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kytička je nádherná, mohla by si na ňu urobiť návod a ten odlakovač ma zaujal, asi sa naň mrknem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Múdre slová hneď v úvode, krásna kytička, z ktorej ma babka určite veľkú radosť (šikulka jedna), mňamkové lekváre, isto voňavý Dove, chutne vyzerajúca torta a pekná farba laku. Milý článok :-) Aj Ty sa maj pekne....
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  6. podľa mňa sú sprchové krémy od Dove super, nemám rada len tie, čo sú postavené na hlavu, lebo keď ho do určitého miesta vypotrebuješ, nedá sa vydolovať von:))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára