INTIMO niečo iba pre nás, Ženy

Kedysi dávnejšie som vyskúšala niečo podobné od avonu gély na intímnu hygienu no ale nikdy som nechápala na čo je to dobré ved mi postačí aj obyčajné mydlo. Ale všetko sa zmenilo ako som začala používať sprchovú emulziu Nivea intimo Natural. Nabehla som do DM kde mali akciu pri kúpe nad 6,99€ si môžete vybrať Nivea Intimo podľa vlastného výberu zadarmo a tak som to využila.
Zakúpila som si hneď niekoľko výrobkov Nivea a medzi nimi boli aj vlhčené obrúsky Intimo. Na výber mali dva druhy jedni boli lacnejšie a druhé drahšie a ja som si vybrala tie drahšie. Stačilo mi pozrieť sa na zloženie a hneď mi to bolo jasné prečo sú tie ceny rozdielne. Jedná sa o Vlhčené obrúsky Nivea Intimo Semsitive - musím ich pochváliť je to fakt výhodná kúpa, krásne voňajú a v hocijakých situáciach kedykoľvek a kdekoľvek vám zabezpečia sviežosť a príjemný pocit čistoty. Obsahujú výtažky z aloe vera a kyselinu mliečnu a neobsahujú mydlo, alkohol a ani farbivá. Som s nimi veľmi spokojná a určite odporúčam.
Sprchová emulzia Intimo Natural Nivea - mala som na ňu šťastie na regály čakala na mňa posledná a tak som si nemohla ani vybrať. Od kedy používam toto "mydlo" na intímnu hygienu sa to fakt zlepšilo. Predtým som mala také menšie starosti používala som aj odvar z rebríčka obyčajného (myši chvost), ktorý mi veľmi pomohol ale prevencie nie je nikdy dosť a tak som stavila aj na Niveu. Je to fakt veľký pomocník obsahuje výťažky z harmančeka a kyselinu mliečnu, ktorá je nevyhnutná pre udržanie zdravej a prirodzene kyslej úrovne pH. Stále ju používam a už sa jej určite nevzdám. O obale a podobných veciach písať hádam nemusím všetko vidno na fotkách jedine to že tiež krásne vonia osviežuje a zabezpečí ochranu a pohodlie na našom najcitlivejšom mieste. 
Aké máte skúsenosti? Používate nejaké iné výrobky? 
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. :O ako ti mohlo stačiť mydlo? nikdy nepochopím tie dievčatá, ktoré sa umývajú "tam dole" buď čistou vodou alebo obyčajným mydlom...potom sa necčduj, že si mala ťažkosti... Ja používam intímne gély možno od 10 rokov, vyskúšala som avon, oriflame a teraz som zakotvila pri značke Lactacyd :) ani s jedným nebol problém

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kedisy sa ženy umyvali len mydlom dokonca, neviem či v tej dobe ani to asi nebolo a dobre bolo:)) sme moc rozmaznany už:)

      Odstrániť
  2. Ja používam už niekoľko rokov len Lactacyd a som veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyskúšala som všetky od Nivea a sú skvelé, rada používam aj Lactacyd.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som zatial tiež mala len Lactacyd, a bol super ... možno niekedy skusim aj niečo iné :D :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. já používám lactacys a nebo chilly gel :)


    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první GIVEAWAY :)
    http://lovies47.blogspot.cz/2014/06/giveaway-01.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já jsem měla Lactacyd, ten můžu doporučit. A teď mám Chilly, ten tedy opravdu chladí... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já mám ráda oriflame a asi bych ani jiné nezkoušela :) máš nádherný design btw :)
    elliesdailyideas.blogspot.c

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja mám celkovo pred značkou Nivea rešpekt, lebo raz som mala nepeknú alergickú reakciu po ich kréme. Ale používam iba Lactacyd, a ten mi odporúčal aj lekár. :) A na ten nedám dopustiť.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som sa po Nivei intimo veľmi vyhádzala.... Je to fakt nepríjemná vecička. Dostala som ju v DM zadarmo... Už nikdy viac.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára