Hviezda leta 2014 Žiarivý rúž na pery

Dnes by som vám chcela ešte takto pred oficiálnym letom predstaviť tento nádherný rúž na pery so 100% čerešňovým olejom, ktorý je v predaji od 16.júna a nájdete ho v 12 odtieňoch. Odporúčaná cena 9,90€/3,5g.  Ja mám presne odtieň 39240 Sienne
Žiarivý rúž na pery Yves Rocher so 100% čerešňovým olejom. Je prvý prírodný lesk pre žiarivú farbu a hydratované pery. Po prvý krát zakomponovali do zloženia rúžu čerešňový olej pre jeho schopnosť lesku a odrazu svetelného spektra. Zloženie je obohatené aj o 6 a 9 mastné kyseliny, zdroj prirodzenej ochrany a výživy. Jemné zloženie rúžu sa príjemne nanáša a pokrýva pery žiarivou farbou, ktorej intenzitu je možné meniť opakovanou aplikáciou.
Veľmi ma potešilo keď mi poslali na testovanie aj rúž za čo im veľmi pekne ďakujem. Nikdy by som sa neodvážila kúpiť si podobný tmavo červený odtieň rúžu ale od kedy som ho vyskúšala veľmi sa mi zapáčil. Jeho obal ma tiež zaujal je plastový tmavo-červený a pri uzatvárani pekne zapadne "cukne" do seba. Čo sa týka vône ma veľmi uchvátila jemná príjemná aróma pripomína sladučké čerešne. Má v sebe schopnosť hydratovať vďaka čerešňovému oleju a pery absolútne nevysúša. Jeho lesk a sviežosť sa teraz hodí na toto pekné letné počasie, keď nám akurát dozreli čerešne, kedy bude rúž aj pekne žiariť. Výdrž je tiež dobrá do pier sa ako keby farba vsaje, pekne pigmentuje a ostane na nich lipieť dosť dlho.
Na živo vyzerá omnoho krajšie ako ho zachytí fotografia a jeho intenzitu môžete meniť ako máte radi či už na slabúčko ako ja alebo na úplne tmavé pery. Určite stojí za hriech!!

Ako sa vám pozdáva? Skúšali ste ho už? 
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Mne prišiel balíček minulý týždeň a mám v ňom korálový odtieň a od tej doby iný ani nenosím. Ten rúž je dokonalý a zamilovala som si ho. Už zbieram potrebné informácie na recenziu ale musím priznať že vďaka tejto tvojej som už teraz pevne rozhodnutá že si zaobstarám aj iné odtiene. :-)

    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tiež uvažujem ak sa nahodou dostanem do takého obchodu, ale u nás ich nenájdem:)

      Odstrániť
  2. Já jsem ještě - aspoň myslím - od této značky nic nevyzkoušela,ale tohle vypadá moc pěkně :) ...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, vyzerá veľmi dobre, aj na perách aj obal. Prvý krát o ňom čítam, a určite musí krásne voňať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak toto je krásna farba, ja lúbim červené rúže!! Ale asi by mi vadila jeho vôňa, ak niečo nemám rada tak sú to čerešne... :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a tak vôňa sa niekedy musí brať s rezervou nevedela som ju presnejšie pomenovať ako čerešňovú:)

      Odstrániť
  5. Super červený rúž :) V poslednom čase takýmto rúžom prichádzam na chuť :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak toto vyzerá perfektne ... hned jak pojdem do drogerky tak sa po tom poobzeram :) inak super odtien :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Yees! Ten vyzerá fakt nádherne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vyzerá fantasticky a tie fotky s čerešňami ma úplne dostali. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára