GOLD balea GOLD!! Telové mlieko Golden Shine

Naša DM drogéria vie vždy potešiť. Je to moje prvé telové mlieko celkovo od Balea toto je z limitovanej edície Balea Golden Shine. Obsahuje malé zlaté trblietky ktoré na tele ostanú ale aj na rukách a tak som si ruky po natretí umyla aby som tie trblietky nemala náhodou aj na tvári, keďže sa na slnku pekne lesknú. Má jemnú bledú farbu najprv som si myslela, že je to samoopaľovací krém ale nie. Úplne ľahúčko sa rozotiera a je veľmi jemný.
Objem 200ml
Cena 1,99€
Jemná starostlivosť o pokožku vďaka obsahu kakaového masla. Udržiava prirodzenú vlhkosť pokožky, čím sa stáva krásne vláčna. Je iné oproti ostatným telovým mliekam, pre jeho jemné trblietanie vhodné na teplé, slnečné počasie kde sa budú trblietky pekne premieňať. Má príjemnú vôňu nie moc výraznu ale ani slabú taká akurát. Páči sa mi, že sa nachádza v tube ľahko sa nanáša a nevyteká pokým ho nevytlačím sama.

Máte tiež toto telové mlieko? Čo naň hovoríte?
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Ja ho už jednoducho musím vyskúšať, veľmi ma láka :-).
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som s ním spokojná, krásne vonia a na opálenej pokožke bude vyzerať skvelo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Balea má úžasné telové mlieka. Pre moju pokožku sú jednoducho tie naj, ale toto mlieko som ešte nevyskúšala, takže vďaka za typ! ;)

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyzerá skvelo, musím ho vyskúšať! :)

    http://just-followyourdreams.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ešte som nemala, ja som už dlhší čas verná telovým krémom z Planet Spa od Avonu...
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já jsem ho ještě nezkoušela,ale v drogérii už jsem k němu čichala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. škoda tých trblietok, ja ich veľmi nemám rada, ale je pravda, že v lete môžu vyzerať pekne na tele

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Toto mlieko nemám, celkovo nerada skúšam limitky, lebo čo potom, keď sa mi to príliš zapáči a už sa nebude dať kúpiť :).

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ještě jsem ho nezkoušela, ale vypadá dobře :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára