Farba na obočie: SWISS O-PAR hnedá

Hľadala som niečo už dlho, čo mi dlhšie vydrží na mojom obočí teda vlastne na žiadnom. Vždy to bola len ceruzka ktorú som dala večer dole a ráno zasa nakreslila. Pred cca nejakými 4 rokmi som si ho dala vytetovať ale vtedy boli v móde ešte tenučké a teraz je už vyblednuté a tak kreslím teraz na hrubšie. 
Je to dobrá vec keď náhodou nechcete aby ste sa napríklad na kúpalisku nemuseli obávať či ste si ho náhodou neutreli. Môžem si po tvári prejsť rukami a nič nezmizne.
Postup ako na to:
Tento zázrak má úplne jednoduché používanie do fľaštičky č.1 namočím vatovú tyčinku a prejdem si s ňou miesto ktoré chcem nafarbiť teda obočie. Nechám postáť nejakú minútu - dve a  potom začnem nanášať gél č.2 (ja mám ceruzku na obočie essence a tá ma na vrchnáku kefku na upravenie obočia tak tou si to nanášam). Najprv si nakreslím obidve obočia a potom to treba umyť vodou a mydlom. Ja si to utriem tampónom na ktorom mám micerálku od biodermy.  
V balení sa nachádzali ešte dve vatové tyčinky, hrebienok a návod.
Cena: 6,89€ -DM drogerie

Zloženie:

Na prvý krát sa mi to nepodarí tak, aby som mala pozdĺž celého obočia rovnomernú farbu a tak postup opakujem znovu kým to nemám dokonalé...Mne tá farba drží na koži inak je to určené na chlpy a tam je tá výdrž o mnoho dlhšia. Na koži bez používania pleťových prípravkov a dokresľovania mi to vydržalo asi 3-4 dni. Tak neviem ako je to z henou tú som ešte neskúšala.

Viete mi povedať ako dlho napríklad vydrží hena?  Skúšali ste už tento výrobok? 
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Ja mám zase opačný problém, obočie mám ako Brežnev :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Barvu na obočí jsem ještě nezkoušela , zatím jsem spokojená s obyčejnou tužkou na obočí, ale určitě bych barvu někdy ráda zkusila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem hemu nezkoušela,používám od Alverde gel na obočí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No, barvu nepotřebuji, obočí mám dost tmavé, ale bez tužky se neobejdu, jelikož mé obočí je dost nepravidelné... Ach, my ženy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nikdy jsem si obočí nebarvila, vždycky jsem se toho dost bála, že by to dopadlo nějak jak nechci.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som si tuto farbu tiez kupila - ciernu.Mam tiez vytetovane obocie ktore mi casom vybledlo a tiez mam tenke.Preto som si nechala narast obocie ale niekde vynechava preto som si ho stale farbila,no uz ma prestalo bavit kazdy den dokreslovat.S farbou som celkom spkojna,len skoda ze na kozi nedrzi dlhsie..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja používam na farbenie henu,ale to len preto,že nič iné som neskúšala.s počiatku,keď je nová,tak po nafarbeni pekne chytá a drží cca aj týždeň až 10 dni.ale pri ďalšom farbení sa už doba vydrze na oboci skracuje,neviem čím to je,ale opakuje sa mi to pri každej krabicke.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára