Niekedy sa ľudia snažia zistiť, čo je na vás zlé, pretože nedokážu zniesť to, čo je na vás dobré.

Ahojte moje pekné:)) za chvíľu tu máme koniec mája ale to letí hlavne že už máme to slniečko...

trošku som sa túlala po jednom činskom obchode v hypernove a da mi to riadne teda zabrať kým si ja niečo vyberiem ale nakoniec som si vybrala ... keď som zbadala tieto krasne sandále som neodolala a to mali posledné a akurat moje číslo,

  dávno som chcela tielka z gombíkmi a hneď som si zobrala dve rovnaké to sa mi ešte nestalo aby som si ja kúpila rovnakú vec v inej farbe ale niekedy treba začať...
moja nova kozmetika a výhra v súťaži na http://miskasiska25.blogspot.sk/ ďakujem Miške veľmi pekne  sú to tie tri veci na pravo
 krásny odtieň soft coral, mám rada farby na pery v oranžovej
 Detoxikačný nápoj pol uhorky, citrón všetko na koliečka a do toho mäta a nechať deň odstáť vo vode fakt osviežujúce
 Moja kitička zo záhrady ktorá je už pokosená
A prečo ten pekný názov príspevku? nebavia ma podobné ako random a haul new in či podobne voloviny, chce to originál:)) dúfam že sa vám bude páčiť
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Som rada, že ti veci dorazili v poriadku a trafila som sa aj s odtieňom rúžu :-) Inak pekný nákup, veľmi sa mi páčia sandále a tričká.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článek a úžasný název :-* a ty botky jsou nádherné! Vážně :-* .. A tílka vypadají také moc hezky ;)) a limonáda tak svěže!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sandálky jsou moc pěkné, nějaké takové bych teď taky ráda někde sehnala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám podobné tielko v červenej farbe :) Sandálky sú krásne, niečo podobné by sa mi hodilo. A nápoj vyskúšam :) Ink to s tým názvom je dobrý nápad, palec hore :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Romči:)) inak mam rada aj na opatku topanky ale čo stym ked moje nohy ich nemajú radi:)

      Odstrániť
  5. tie sandálky mali aj na topankovo.sk a pozerala som po nich :) sú krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sandálky sú naozaj veľmi pekné, rovnaký telový peeling s čokoládou z Avonu mám aj ja a je naozaj úžasný! :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. počula som naň samu dobru chvalu som neodolala a vonia paradne na zjedenie:)

      Odstrániť
  7. Sandálky jsou opravdu krásné. V léte ti budou koukat všichni na nohy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sandálky jsou moc hezké, zlaté detaily jsou super!

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jeej nádherná kitička... tiež by som takú chcela... mám pocit, že u nás sa už takéto kvietky nejak stratili :(

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sandálky jsou úžasné, i bych k nim měla řetěz na krk a náramek na ruku :D! Také si asi půjdu natrhat nějaké kytičky :), ráda bych dělala podobné články založené na fotkách a nechce se mi to nazývat "random", budu muset něco vymyslet :).

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára