Keď káva tak poriadne!!!

Ahojtee 
Čítali ste o tejto maske? Prezradila ju Eva Longoria ako sa stará o svoju pleť aby vyzerala stále dobre. Je to moja prvá domáca maska ktorú som vyskúšala.
Účinky kávy sú proti starnutiu a robí ju pružnejšou, citrón samozrejme sťahuje póry a olivový olej hydratuje.

Zmiešate: 
*usadenina zo zalievanej kávy
*pol citróna vytlačiť
*polievková lyžica olivového oleja
 
Masku necháte pôsobiť kým nezaschne ja som až tak dlho už nevydržala tak som ju dala dole skôr a pri umývaní si spravite aj píling. Po odstráneni bola pleť jemná a hydratovaná vôbec som sa už nemusela krémovať. 
Keďže u nás sa kávy popije dosť tak ju len vyberiem z automatu samozrejme tú usadeninu a v miske si to všetko pekne zmiešam. Nanášala som si to takou umelou mini lyžičkou nad umývadlom.

A vy používate domáce masky? Máte niaku osvedčenú?
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. WoW! Ja robievam len peeling z kávy a medu, možno si o ňom u mňa čítala, ale toto určite vyskúšam!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vypadá dobře, určitě jí zkusím :) jen mi příjde, zda nějak hnusně nesmrdí? :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak o tejto som ešte nepočula, ale zaujala ma, vyskúšam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Roumí,

    tieto veci som ešte nikdy neskúšala, ale používam produkty Planet Spa od Avonu, spomedzi ktorých sú k dispozícii aj pleťové masky a rôzne peelingy. Som s tým spokojná a to môžem odporučiť zase ja Tebe. A možno to už poznáš. :-)

    Maj sa pekne
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kavovy peeling je dobry aj na celulitidu, nemam sice odskusane, ale na tvar si taku masku urcite raz urobim:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Parádní tip, taky ji někdy vyzkouším, zvlášť jestli je to takový zázrak, jak píšeš :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak zase nehovorim o zazraku ale za vyskušanie stoji:))

      Odstrániť
  7. No teda Roumííí, namotala si ma :D Tiež sa u nás vypije kávy docela dosť a u môjho milého doma ešte viac, takže aspoň viem ako ju využiť. Vďaka za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Súhlasím skvelý tip :) Čítala som, že takýto peeling sa dá použiť na problematické partie a pomáha odstraňovať aj celulitídu. Ja som fanúšik takýchto domácich receptíkov na krásu takže určite vyskúšam :)
    Missy z LIPSTICKS JUNGLE
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som túto masku skúšala už dávnejšie, ale nie na tvár, ale na telo ako píling :) Kofeín je kofeín, robí divy :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Zaujímavý tip s touto maskou, kávovú som si ešte nerobila, pretože u nás nikto kávu nepije, takže ju ani nekupujem. Iba instantnú, pre návštevy:D Domáce masky som si robievala kedysi s droždím, medom, citrónom a neviem čím ešte, ale nikdy to nebolo ono, tak som od toho upustila.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Fuuha :D nikdy som nepočula o kávovej maske na tvar :D ale vyzera to vážne zaujímavo a ja mam omnoho radšej takéto home Made masky a kúry atd. ako tie kupovane prídu mi take účinnejšie :)
    http://fashionworldbyterez.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ahoj, máš fakt skvelý blog :) dáva sledovanie ;) pozreš si prosím môj nový blog? vopred dakujem. :)))) www.victoriaurmin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ešte som niečo takéto neskúsila, ale asi by už bolo aj načase, trošku sa občas niečím napatlať :) :D

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Znie to veľmi dobre. Vďaka za tip určite vyskúšam :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Waaaau, je super takto zúžitkovať už použitú kávu. Určite niekedy vyskúšam :-).
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára