"Každá žena by sa mala ráno obliecť tak, akoby v ten deň mala stretnúť svoju veľkú lásku" C.Chanel.

Hlad na svete nie je preto, že nedokážeme nasýtiť chudobných…ale preto, že nedokážeme nasýtiť bohatých...

Nie je zlé, keď nemáte všetko. Oveľa horšie je, keď si neuvedomujete, čo všetko máte 

Človek, ktorý nás skutočne miluje, nás nikdy nenechá odísť, bez ohľadu nato, v akej vážnej situácii sa nachádzame.

Nikdy neproste žiadneho muža, aby vás prijal do svojho života. Príde totiž čas, kedy sa on bude chcieť stať súčasťou toho vášho.

„Nič nie je také nebezpečné ako snaha byť príliš moderný. Vystavujeme sa tým nebezpečenstvu, že rýchlo vyjdeme z módy" O.Wilde

Minule sa vám podobný článok veľmi páčil tak nech sa vám páči podobný... hrozne mám rada citáty... a vy?
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Opäť krásny článok a pár myšlienok na zamyslenie. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekný článok, taký inšpiratívny, dobre sa číta a mne osobne takéto články vždy vyčaria úsmev na tvári.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkný článek,povedl se ti!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ano, pacil :))) dakujeme prosila som dalsi a tento je tiez super! :) samozrejme, rada si precitam aj treti :) inspiracie nikdy nie je dost a navyse tieto citaty su pre mna uplne nove idem si ich zapisat stoje za to :) vyberala si ich podstivo 1* :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. anoo vyberam poctivo:)) tiež som ich predtym ešte nepočula

      Odstrániť
  5. Super post , citáty milujem <3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tiež mám rada citáty. A tieto sa mi veľmi páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja zas na tie citáty veľmi nie som, no ten v názve je super a aj ten krpec s okuliarmi:))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nie som na citáty... Ale ten posledný ma dostal, je fakt dobrý. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. som veľmi rada vašim komentarom ďakujem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Uplne super, jeden mi až ukludnil troška srdce! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára