Jana Benková: Až po uši

Ahojteee
Poslednými dňami to tu trochu zíva prázdnotou ale priznám sa nie že by sa mi nechcelo ale nič ma nenapadá. Tak som si teda povedala, že vám dám jeden typ na výbornú knihu. Objednávala som cez stránku ešte v januári abcknihy.sk kde bolo vtedy aj poštovné zadarmo tak prečo nevyskúšať. Nikdy som ešte cez internet neobjednávala až do teraz. Páči sa mi, že to tam majú priehľadné a o každej knihe si môžete prečítať o čom asi je ako keby ste boli rovno v kníhkupectve. A tak ma zaujala...
Malý obsah:
Dej sa odohráva v Bratislave a medzi vysoko stavanými ľuďmi. Amélia bola mestská slečinka, ktorá to s mužmi vedela. Do bytu oproti sa nasťahovala Júlia dievča z dediny ktorá bola nesmelá zle sa obliekala a nakoniec sa z nich stali kamarátky. Raz si Amélia povedala že z nej urobí mestské dievča. Pretože Júlia pracovala medzi samými mužmi ktorí ju nikdy nebrali vážne tak sa rozhodla že sa zmení. Podarilo sa jej to? To už zistíte v deji. 
Amélia mala viacero mužov čo ju obletovali ale iba do jedného bola zaľúbená priťahovali sa navzájom išlo im to spolu vo všetkom dobre ale stále sa trápila lebo bol ženatý politik. Jeho žena to zistila a dokonca jej dala v jednej podzemnej garáži príručku ale ani to ju neodradilo. Prešla si toho medzi tým dosť až kým sa nakoniec kôli Amélii nerozviedol. Čo myslíte ako to dopadlo? nebudem prezrádzať....
Čo hovorím ja?
Som naozaj rada, že som si ju kúpila, vrelo ju odporúčam možno je aj tak trochu náučná a pochopíte, že vždy všetko nemusí skončiť happy-endom ako je to skoro v každom románe (romantickej sračke) prepáčte za výraz, a že dvaja sa zoberú a žijú spolu až do konca života blaa..blaaa.. jasne z toho som už davno vyrastla... 
Rok vydania: 2013
A BONUS JEDEN PEKNÝ A PRAVDIVÝ ÚRYVOK NA ZÁVER Z KNIHY
Čítali ste už? 
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Tak o tejto knižke som ešte nepočula, ale vyzerá zaujímavo. Ja v poslednom čase nemám čas na čítanie, skôr si cez víkend pozriem film alebo seriál.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tiež skor za ten film, nehovorim že som nejaky velky knižny maniak ale sem tam niečo prečitam ked ma zaujme:)

      Odstrániť
  2. Ja už keď čítam nejakú knižku tak musím dopredu vedieť že skončí dobre. Aspoň v tých knihách nech je všetko v poriadku keď už nie nikde inde... :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára