Himalájska soľ a Zelený jačmeň

Kryštalická himalájska soľ obsahuje dôležité minerály. Tieto prvky bolí súčasťou pramora a majú pre ľudský organizmus centrálny význam. Je aj ružová soľ ktorá je spôsobená oxidom železitým. Vďaka pravidelnej kryštalickej stavbe má silné prirodzené živototvorné sily pre orgány a nervy. Bežné kuchynské soli sú zložené len z prvkov sodíka a chlóru a ďalej s prísadami proti hrudkovatosti. Cena bola asi okolo 5€/500g.

Zloženie:

 Zelený jačmeň 
Dostala som sa k nemu tak, že som bola raz s mamou u jedného odborníka na stravu. Lyžičku tochto jačmeňa si dávam ráno do vody a poriadne pomiešam síce je nápoj potom zelený ale dá sa to prežiť výborne prečisťuje organizmus. Keď niekomu vadí samotný vo vode môže si ho kľudne dať do jogurtu alebo mlieka. Raz som si ho dala do kozieho mlieka ale radšej ostanem pri tej vode. Jeho chuť je skoro do sladka a potom to ešte zapijem čistou vodou predsa sa to môže uchytiť v krku je to skoro ako prach. Toto je už moje druhé balenie cena sa pohybuje okolo 7,50€/250g a kúpila som ho v obchode s bioproduktami a podobnými vecami. Na internete si o ňom môžete prečítať viac na čo slúži napríklad: 
-kožné ťažkosti
-spomaľuje bunkové starnutie
-na chudokrvnosť (anémia)
-srdcoco-cievne problémy
-cukrovka
-potlačuje rast rakovinových buniek
-proti zápche
-a iné


Máte nejaké dobré rady aj na iné podobné výrobky? Ak áno budem rada keď napíšete.
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Já mám taky himalájskou sůl :) Je skvělá.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tieto dobroty vôbec nepoznám, ale asi sa po tom poobzerám, hlavne sa mi páči zelený jačmeň :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O zelenom jacmeni som vela pocula, mozno na zimu zacnem uzivat. Ja mam dobre skusenosti so Schindeles mineralmi.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára