Ukážka z môjho skromného šatníka

Ahojtee
Kľudne kritizujte a píšte budem rada každému názoru ...vyberala som z mála zaujímaveho z mojej skrine nie sú to žiadné nove veci a nie som žiadna nákupná maniačka možno to tak aj vyzerá ale neprehŕňam sa veľmi v obchodoch medzi stojanmi s oblečením idem len pomedzi a beriem to čo mi riadne padne do oka... priznám sa že veľa toho nenájdem vlastne je mi ľúto vyhadzovať peniaze za úplne nezmyselné handry ktoré aj tak nemám kde nosiť ale neľakajte sa určite tam mám toho viac nie len tieto... a moje motto "Najlepšie ako nič neminúť je neísť do obchodu" :)))






↓↓↓TU POTREBUJEM PORADIŤ↓↓↓
A tu je posledný kus ktorý som si kúpila v Taliansku a mam ho v skrini už 3 roky a ešte som sa ho neodhodlala na seba obliesť vtedy sa mi tie farby veľmi páčili ale neviem neviem ešte som rozmýšľala o skrátení dali by ste si niečo také na seba? 

Sami vidite nie je to možno žiadna sláva ale v takom sa cítim najlepšie tak preto žiadne outfity u mňa na blogu nevídať mám skôr rada jednoduchý štýl...a vy?
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. To tričko z Talianska sa mi páči najviac :) Aj to tyrkysové tielko je krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj mne sa páči to posledné tričko, veď je úplne super :) aj to tyrkysové tielko, ale dala by som si podprsenku telovú bez ramienok.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě se nejvíc líbí ten první outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne sa tiež tá posledná tunika páči, taká veselá, jarná, určite ju nos! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi sa mi páči prvý a posledný outfit. Tunika z Talianska je naozaj pekná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Noo mne sa tiež najviac páči ten prvý outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. První a poslední outfit se mi líbí moc, rozhodně bych jej nosila :)! Třeba k legínám by mohl vypadat pěkně a máš i hezkou postavu :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mne sa tvoj šatník páči, tiež neprekypuje značkovými a "trendy" vecami. Nosím väčšinou basic veci, ktoré sa dajú ľahko kombinovať a hlavne to, čo sa páči mne a čo mám rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako keby si mi čítala myšlienky dakujem za pekny komentar:)

      Odstrániť
  9. prvá kombinácia je veľmi pekná.... a čo sa týka toho posledného trička, to je úplne krásne... nijak by som ho neupravovala a kludne by som si k nemu dala len jednoduché legíny alebo tak,pretože je samé o sebe výrazné. Takže rozhodne ho nos :) (môj názor :))


    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tiez nerada vyhadzujem peniaze za oblecenie, ktore nemam kam nosit, nastastie mam len par takych uletov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Potrebuješ poradiť?? Je to nádherné :) Určite ho nedávaj skrátiť, takto vyzerá dobre...

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To tričko z Talianska je super , ja by som asi z neho spravila crop top ale aj takto je fajn zaleži od vkusu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ale no Roumi, treba si trošku viac veriť! Ako vidíš, máš tu samé pozitívne komentáre na Tvoj šatník. Veď máš pekné veci a musím povedať, že si na jar a leto výborne pripravená. :-) Pokiaľ ide o ten posledný top, tak ja osobne nemám rada legíny a dala by som si k nemu aj tie úzke džínsy, čo máš práve na sebe, prípadne nejaké tie šortky, samozrejme správnej dĺžky. A súhlasím s Tvojím mottom, mala by som sa ním riadiť častejšie. :-D
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem za tvoj komentar Katka tak tiež nemam moc v obľube nosiť leginy tak uvdim čo sa stým bude dať robiť:)

      Odstrániť
  14. Dakujem všetkym za pekne komentare nebola som si ista tym poslednym tričkom som rada že ste mi poradili:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Romanka, ono to bude znieť divne, ale myslím že máme úplne rovnaké nohy :D A pokial ide o posledné tričko, tak to je úžasné!! Rozhodne by som ho neskracovala. V mojom prípade by som si k nemu obliekla čokoľvek, ale treba sukňu asi ani nie... Inak máš veľmi pekné oblečenie a takéto jednoduché outfity niesú nikdy na škodu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe tak si ma potešila nie že mame aj mena rovnake ale aj nohy nič neznie divne sranda musi byt:D

      Odstrániť
  16. Ten top z Talianska si viem predstaviť s obyčajnými čiernymi legínami a bol by z toho krásny a zaujímavý look. Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Veľmi sa mi páči tá prvá kombinácia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Je škoda, že to poslední nenosíš. Je moc pěkné. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára