Príroda na pery ma volá

Ahojtee
Nedávno som mala možnosť otestovať a porovnať prírodné balzamy na pery cez internetový obchodík www.biobeauty.sk/ ktorý ponúka veľa zaujímavých produktov od rôznych výrobcov a dokonca tam nájdem aj francúzsku kozmetiku alebo ručne robené talianske mydlá. Určite stojí za povšimnutie niekedy si nájdem čas a poprezerám si ho detailnejšie.
Tak títo dvaja páni sa u mňa momentálne zastavili. 

Vanielka a pistácia maslo na pery Figs&Rouge - je 100% prírodný,bezfarebný, luxusný a hlavne hydratačný, čo môžem len potvrdiť. Je úplne ako maslo hustejšie, jemnejšie no jednoducho pohladenie pre pery a to je fakt luxus. Po nanesení sa mierne trbliece a vydrží dosť dlho, ale veď viete ako je to s balzamami na pery nedá sa moc písať o výdrži, pretože keď náhodou sa idete napiť alebo najesť, niečo sa prichytí na pohári, niečo sa zotrie ale tá vláčnosť po ňom tam vždy ostane. Pomocou zrezaného aplikátora sa úplne ľahučko nanáša a tá jeho vôňa vanilky a pistácie je najkrajšia nemôžem ho prestať ovoniavať. Balenie je 10ml akurát do kabelky alebo do ruky z pekným farebným ornamentovým ozdobením čo sa na obyčajných balzamoch tak často nevidí. Určite sa oplatí odporúčam ...
 Zloženie: Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Hydrogenated Castor Oil, Cera Alba (Beeswax), Cetearyl Alcohol, Copernicia Cerifera (Carnauba) Cera, ButyrospermumParkii (Shea) Butter, Parfum, Lauryl Laurate, OleaEuropaea (Olive) Fruit Oil, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Cera, Hydrogenated Soybean Oil, Benzyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Pistacia Vera (Pistachio Nut) Seed Oil, CI 77891

 Ovocný balzam na pery Soaphoria - novinka od slovenského výrobcu je zvláčňujúci balzam s ovocnou vôňou, dodáva všetky aktívne látky, ktoré potrebuje na hydratáciu. Vyživuje pomocou prírodných olejov regeneruje a zabraňuje vysúšaniu. Nachádza sa v jednoduchom balení v ktorom je všetko čo pery potrebujú. Jeho zloženie je oveľa redšie ako u predchádzajúceho masla na pery a pripomína mi kokosový olej keď si nanesiete na pery. Čiže je taký mastnejší ma hnedú farbu a nachádzajú sa v ňom drobné lesklé čiastočky, po nanesení vyzerá ako lesk pery pekne zvýrazní a jeho vôňa mi pripomína ovocie líči a to doslova. Keď si naberiem na prst stačí úplne máličko lebo má olejovité zloženie. Balenie 10g. Cez leto si ho určite ale do kabelky nedám mám pocit že by sa mohol trochu roztiecť inak mi vyhovuje a cez zimšie počasie sa určite zíde.
Zloženie
Vlastníte nejaký z nich? Ako ste spokojné? 
PEKNÝ DEŇ

Komentáre

  1. Vanilka a pistácia- maslo na pery Figs&Rouge vyzerá super, ja som maniak na vanilkové veci, možno časom zakúpim :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten první vypadá hodně lákavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten první,mě určitě zaujel najvíce, vypadá zajímavě!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám rada balzamy na vlasy, na telo, ale kraľujú tomu balzamy na pery!!! Ak odolám týmto vecičkám z tvojho článku, budem fakt dobrá!! :D Vyzerajú úžasne a lákavo!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mmm balzamy :D ... ja by som ich jedla :D , ale nie vyzerajú dobre ... takto na pohľad by ma lákal skôr ten druhý, ale tak to by som si musela asi vyskúšať na vlastnej koži :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani nevrav keby sa dalo tiež bys om ich jedla:)) obidva su super

      Odstrániť
    2. Najlepšie sú podľa mňa jahodové :D

      http://byfoxygreen.blogspot.sk/

      Odstrániť
  6. Úžasná stránka a ešte lepšie prírodné produkty, ktoré sa inde nedajú zohnať :) Tie balzamy sú na zjedenie!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já chci to máslo na rty, které je v tom nejkrásnějším obalu jaké jsem za poslední dobu viděla.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára