Pochuťme si

Ahojjtee krásky
keďže za chvíľu tu máme Veľkú Noc vybrala som niekoľko fakt riadne sladkých a zaujímavých inšpirácii, a to dneska som bola u nás v jednote a dostala som takú chuť na lízatko že som si kúpila hneď dve úplne tie obyčajné ako deti keď sme ich jedávali a nič ku šťastiu nám nechýbalo cukríky neviem z akého dôvodu neznášam ale také lízatko si dám hocikedy. A vy?:))

Neviete mi náhodou poradiť? Je to recept na bábovku a do cesta aby ho zjemnilo by mal ísť asi sladky liker nie som si už istá nepoznáte niečo také? 








Tento posledný zákusok vyzerá naozaj úžasne čo sa chystáte vy upiecť pred Veľkou Nocou nejaké nápady? 
MAJTE SA KRÁSNE

Komentáre

  1. Mňam, tie lízatká sú úžasné a ako po cmúľaní potom zmäknú, mmm ♥ Lovely photos. Nice post :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.
    * Giveaway *

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jáááj, tento článok si nemala dávať takto večer. Keď vidím tie dobroty, hneď sa mi zbiehajú slinky :-)
    Ja sa chystám vyskúšať Marlenkové guličky ako novinku, tak uvidíme, či sa mi to podarí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je fakt nejaka novinka ešte som nepočula ak su podobne sobre ako marlenka tak neni očom mňam:)

      Odstrániť
  3. hmmm tie zákusky vyzerajú naozaj naspapkanie :33 ja budem piecť asi niečo zdravé, nejakú cícerovú tortičku :)) #skinnyisthebest :D

    CHOCOLATE KISS
    Giveaway ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňam lízatka!! Pôjdem si aj ja kúpiť, si mi urobila chuť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nooo hned na ráno takéto dobroty, mňam. Tie lízatká su fakt dobre, ja mám rada ešte aj cukríky tie Doxy či ako sa volajú.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Roumi Ty nezbednica, urobila si mi obrovitánsku chuť na sladké, ale nie na hocijaké, ale na také z Tvojich obrázkov... :-) No, kde teraz také niečo zoženiem, hm? Veľké mňam... Na tieto lízatka aj ja občas dostanem chuť... a Jednota je naj obchod :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe tento tvoj komentar ma potešil zlataa:)) ja by som tiež rada take ale kde to zohnať netušim:))

      Odstrániť
  7. Ou to môžeš mi toto robiť? Takéto dobroty sem dáš a ja takto v noci teraz čo mám robiť :D Inak tie lízatká poznám veľmi dobre .. kupujem každý deň :D a tretia fotka ma maximálne dostala ... neviem čo to je ale hneď by som to zjedla :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to teda neviem ani ja čo to je ale či je to aj take dobre ako to vyzera tožvie:))

      Odstrániť

Zverejnenie komentára