Fotografia mojím okom

Nie je nič krajšie, ako keď pozeráte do hľadáčika svojho najmilšieho aparátu, kde stačí malý pohyb prstom po spúšti, aby ste počuli ten úžasný zvuk "cuknutia" a v zápätí sa spustí uzávierka, kedy sa vytvorí tá krásna, výsledná, farebná či čiernobiela kompozícia - fotografia. /RomyM/
•••
 A ten pocit, keď vás niekto požiada aby ste ho vyfotili na nezaplatenie... Niekedy musíte urobiť 200-300 alebo 1000 záberov aby ste mohli vybrať tú najlepšiu fotografiu a niekedy stačí jedna napríklad keď sa jedná o momentku...








Chcela by som si dovoliť kúpiť ešte aspoň raz v živote ten najlepší fotoaparát /zrkadlovku/ nemusí byť ani ten najlepší ale aspoň s tým kvalitným objektívom, ktoré potom dokopy vyrobia tak úžasnú fotografiu, kde už netreba nič upravovať ani dolaďovať... ale je tu to "ale" na Slovensku si to hocikto dovoliť nemôže, kedysi to bolo aspoň trochu možné..
•••
Kedysi to bol môj starký, ktorý rád fotil dokonca mám doma po ňom niekoľko fotoaparátov. Fotky si vyvolával sám v jeho tmavej komore len škoda že zomrel, keď som mala 3 roky. Veľa krát počúvam ako mi hovoria, že starký by mal z teba veľkú radosť. Ale čo život je neúprosný a určite sa raduje z tade, kde je teraz... Som rada že mi aspoň niečo po ňom ostalo...

MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. moc pěkné fotky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jee tie fotky sú krásne! Naozaj sa ti vydarili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Svojho sna sa určite nevzdávaj uvidíš, že čoskoro sa ti splní, len mu ver :) AK niečo naozaj chceme tak aj všetky hviezdy sa spoja, aby sme to dosiahli. Fotky sú krásne tak či tak ak sa zdokonalíš teraz zrkadlovka bude už len čerešničkou na torte :) Nie je predsa umenie vedieť fotiť dobrým foťákom, ak ak ťa to navyše aj baví nie je o čom :)
    LIPSTICK JUNGLE BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ako keby som to písala ja. Úplne sa stotožňujem s textom! A fotky sú krásne! :) Musím súhlasiť s komentárom nado mnou, ver svojmu snu, myšlienka je energia ktorá sa dokáže zhmotniť a zrkadlovka bude len čerešnička, lebo už teraz robíš krásne fotky :) Len tak ďalej!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekne fotky :) S tym foťakom uplne chapem .. tiež by som už prijala lepší :D (hlavne po tom čo ma fotil kamoš na uplnu mašinu a môj sa s tym jeho neda ani porovnať :D). Inak tie po dedkovi funguju? lebo take klasicke fotky to je už ine umenie ... myslím krásne :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie čo su na film určite fungujú do nedávna sa len tie využívali ešte ako to rýchlo letí:))

      Odstrániť
  6. Ahoj, no pekné fotky si nám tu pripravila. :-) Takže pripájam sa k dievčatám vyššie.... a držím Ti palce, aby si si raz kúpila vytúženú zrkadlovku, vlastne nie raz, ale čo najskôr!!! Prajem krásny deň :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uplne svami všetkymi suhlasim dakujem za pekne komentare:))

      Odstrániť

Zverejnenie komentára