Filmotéka za poslednú dobu

Ahojkyyy
Za poslednú dobu som si pozrela niekoľko filmov tak sa vám hádam nejaký zapáči možno ste ich už videli alebo pripadne mi napíšte vy nejaký dobrý typ budem len rada :))

STEP UP REVOLUTION / LET'S DANCE 4 Revelution
Hudobný, Romantický
 USA, 2012
Lets Dance určite dobre spoznáte preto bližšie písať nebudem iba že je to klasicky tanečný film jasné že iný ako predchádzajúce.. určite sa oplati pozriet.

BARFUSS / Naboso
Komedia, Drama, Romantický
Nemecko, 2005
Nick nemá v živote nič ľahké má za sebou niekoľko vyhadzov z práce, tak sa uchytí ako upratovač na psychiatrickej klinike. Tu mu to však tiež nevínde neustráži jedného pacienta a vypije pol fľaše čistiaceho prostriedku  a tak ma zase vyhadzov. Po odchode z kliniky si neuvedomi že ho sleduje Leila, ktorú zachránil keď chcela spáchať samovraždu a v nočnej košeli bosá sa objaví pri jeho dverách ..... pokračovanie vo filme

DRINKING BUDDIES / Kamoši až na dno láhve
Komedia, Romantický
USA, 2013
Kate a Luke pracujú spolu v pivovare. Je medzi nimi priateľstvo, ktoré by mohlo narásť do niečoho väčšieho.. no čo vám budem písať treba len pozrieť

KEINOHRHASEN / Bezuchý zajkovia / Zajíček bez oušek
Komédia, romantický
Nemecko, 2007
Ludo je novinár Anna učiteľka v škôlke. Anna si Luda pamätá ako ju v detstve šikanoval keď nosila strojček na zuby a veľké okuliare. Ludo jedného dňa zaklope na dverách škôlky aby si odpracoval svoj trest za spackanú reportáž a Anna mu to zráta aj s úrokmi......

ZWEIOHRKUKEN / Dvojuché kuriatka / Kuře s ušima
Komédia, romantický
Nemecko, 2009
Pokračovanie filmu Bezuchý zajkovia .. Ludo s Annou žijú spolu dva roky a ich každonenná rutina. Ludo stále počúva Annine sťažnosti aký je bordelár a podobné veci. Príbeh sa bude pohybovať okolo ich bývalých priateľov a tak zistia či spolu vlastné chcú byť alebo nie...

TAK SNÁĎ SOM VÁS TROCHU POTEŠILA AK STE ICH NÁHODOU EŠTE NEVIDELI
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Videla som len Step up a nie raz. Niekedy pozerám filmy dokola :D Ja mám Marvel víkend. Stihla som pozrieť Iron man 1, 2, 3 a chystám sa na Thora :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja si v poslednej dobe sťahujem také tie osvedčené klasiky, poväčšine sú to romantické komédie z rokov deväťdesiatych a od roku 2000. Ako tak na to pozerám asi si stiahnem Naboso a Kamoši až na dno láhve, to by mohlo byť dobré... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super tipy, okrem LET'S DANCE som ostatné nevidela ale oslovili ma. Teraz v telke dávajú Návrh so Sandrou Bullock, ten mám rada a raz za čas si veľmi rada pozriem Klub 54.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super článek :) určitě na nějaký z nich kouknu :) děkuji za typy!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skvelé tipy,po pravde videla som iba step up ale urcite si pozriem aj ostatne :)

    http://typsforyou.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Děkujimza skvělé tipy:) Aspon, jsem budu mít zase na co dívat!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Práve včera sme pozerali s priateľom Bezuchých zajkov a nechápem, ako je možné, že som ten film ešte nevidela. Je skvelý, najlepší tip na film za posledné obdobie! Dnes sa chystáme na Dvojuché kuriatka. Dúfam, že bude tiež tak skvelý :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada že zaujal... nemci to tiež vedia:)) dobré su obidva

      Odstrániť

Zverejnenie komentára