Deodorant NEO krém

Ahojtee
O tejto novinke ste už určite počuli a tak som sa rozhodla si ho kúpiť. 40ml malý, milý, voňavý a krémový  Garnier NEO deodorant-antiperspirant s ktorým som nad mieru spokojná. Je naozaj neviditeľný pri použití som na tričku nemala po ňom ani stopu čo sa o sprejových antiperspirantoch nedá povedať ešte som taký zatial teda ja osobne nenašla.
48h intentzívna ochrana "NEA" zanecháva jemnú pokožku a hlavne mi nevysušuje podpazušie, s ktorým som mávala starosti po okúpaní sa mi urobili šupinky teraz ho pekne aj zregeneruje, hneď sa vstrebáva a pekne vonia. Čo je najlepšie je neviditeľný na pokožke a na oblečení. Na výber bolo zo 4 variantov no ja ako vždy sa neviem rozhodnúť a tak nakoniec to zvíťazila modrá tá vraj vonia vždy pekne a je to pravda. Jeden zo 4 je bez parfému ale ja mám rada keď to vonia takže ak sa mi tento minie určite vyskúšam ďalší. Trochu sa obávam toho, že keď už sa bude blížiť k jeho úplnému minutiu tak ten zbytok sa z neho bude ťažšie vytláčať ale nebudem predbiehať ešte ho mám dosť míňa sa celkom pomaličky. Z jeho aplikáciou problém nemám jednoducho trochu vytlačím a natriem do podpazušia a je to. Mne úplne stačilo keď som ho použila raz za deň napríklad ráno a viac som nepotrebovala. Je to rýchly a šikovný pomocník. Určite stojí za vyskúšanie cena sa pohybuje okolo 2-3€

Zloženie

Ako ste sním spokojné? 
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Minule som po nom pokukovala, ale odradilo ma to, ze obsahuje aluminium, co nie je moc dobre pre telo :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. všade sa nachadza niečo nežiaduce dokonca aj v potrave a nevieme otom ale jasne ako sa len da aj ked trochu treba si niekedy davať pozor čo davame do seba..

      Odstrániť
  2. používám ho snad každý den, pro mě je ted největším favoritem ze všech deodorantů :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já se také snažím používat produkty bez aluminia..ale moc hezký článek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak o tomto som ešte nepočula... Skúsim po ňom niekde mrknúť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už som nad ním rozmýšľala, tak uvidíme časom, keď spotrebujem aktuálny. Ale páči sa mi, že nezanecháva stopy na oblečení, to neznášam.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vidím tento deodorant poprvé a určitě si ho pořídím!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jooo někde jsem o něm četla, nebo ho jen někde viděla v reklamě..pff už nevím, ale někde jo :-D a docela jsem nad ním uvažovala, ale pořád jsem si koupi nebyla jistá a po tvé recenzi po něm asi v obchodě drápnu :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. PS: jsem novej pravidelný čtenář, blogy jako máš ty mám hrozně ráda a je jich tu hrozně málo, nebo neumím hledat :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára