Aroma Ritual Belgian Chocolate & Orange

Ahojtee 
Nejedná sa určite o žiadnú novinku podobné krémy som videla aj na iných blogoch takže predstavovať ho určite netreba lenže krémy s touto vôňou som väčšinou videla len v tube ale ja mám radšej taký z ktorého to nemusím silou dolovať a radšej si ho zakúpim v tégliku. Telový krém Dermacol s Belgickou čokoládou a pomarančom som si objednala dávnejšie z ich stránky, v tej dobe som ho na blogoch ešte nevidela až neskôr. Presne cenu si už nepamätám ale lacný určite nebol spolu s ním som si objednala aj balzam na pery a popri tom tam bola vtedy nejaká zľava pri prvej registrácii takže som ju využila a neplatila som dokopy viac ako 5€. Objem 200ml.
Pri pohľade na telový krém sa podobá konzistencii telového masla čo som si myslela aj vtedy keď som si ho večer po osprchovaní nabrala na ruku a naniesla. No po nejakých pár použití a na moje veľké prekvapenie som si ráno všimla, že mám šupiny na rukách aj na nohách. Pri ostatných telových mliekach - krémoch sa mi toto ešte nestalo dermacol ma fakt prekvapil. Neviem aké ma zloženie ani nič podobné pretože na obale nič podobné nie je. Čo sa týka vôňe bolo ju cítiť skoro po celom dome lebo mamina sa pýta že "prečo tu cítim čokoládu?" no milé. Tak ak ho môžem teda zhodnotiť jediné pozitívne na ňom je tá vôňa. Určite by som do jeho kúpy už nešla. Záleží možno od typu niekomu sadnúť môže a inému nie....
Mali ste tento krém v tomto balení? Ako sa spokojné?
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Noo, ja som tento krém nemala.. no keď som otvorila tento článok a videla som akú má peknú farbu a ešte k tomu že pomaranč a čokoláda.. myslela som, že to bude pozitívnejší článok.. ale ktovie, možno niekomu vyhovuje a niekomu nie, ja neviem povedať.. ešte som ho nemala.. a radšej ho nekupim. :D

    mala-dama28.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako som napisala niekomu sadne niekomu nie možno by si snim bola najviac spokojna:)

      Odstrániť
  2. ja ho mám a úžasne mi sadol je to naozaj vec typu pokožky :) plánujem si kúpiť ďalší ale melonovy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. melonova voňa mi akosi vadi ty si aspon dovod že niekomu sedi:)

      Odstrániť
  3. Hmm... ten neznám... ale vyzkoušet bych mohla:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jápoužívám od Dermacolu a této sady sprchové gely a mám je moc ráda! Voní prostě úžasně!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyzerá naozaj dobre a dokonca aj chutne, hah ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kombinácia čokolády s pomarančom mi robí slinky, aj keď viem, že táto v kréme sa nedá zjesť. :-) Doteraz som tento krém nepoznala, ale už viem, že aj niečo také tu máme. Škoda, že Ti nesadol, mala si ho dať vyskúšať mamke, či má rovnaké príznaky ako Ty? Naozaj, každému sadne niečo iné....
    Pekný štvrtok :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katka keby ho dam vyskušat mame tak sa neminie ani za 5 rokov:)) určite niektoma viac suchu kožu niekto menej alebo je to aj o inom

      Odstrániť
  7. O tomto kréme som už čítala a aj som nad ním uvažovala, ale mám neskutočné zásoby, ktoré musím minúť.
    Som prekvapená, ja mám telové mlieko čerešňa a je fajn. Ale závisí to veľmi aj od typu pokožky. Každopádne ak máš rada sladké vône a chceš aj hydratáciu, tak odporúčam Balea kakaové telové maslo. Je na zjedenie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem za typ určite si ho niekedy kupim už som ho obzerala ale mam tiež ešte niake zasoby:)

      Odstrániť
  8. Prvý krát vidím tento krém :) Mne by asi prekážala aj tá čokoládová vôňa aj keď čokoládu milujem :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. povedala by som že spolu s pomarančom je to taka zvlaštna pekna aroma necitiť veľmi tu čokoladu miestami ked ho nanesiem ako keby som cítilalen ten pomaranč:))

      Odstrániť
  9. Tento krém, vypadá zajímavě!:) Hodně se mi líví kombinece vůně pomeranče a čokolády:) Mě osobně se tahle kombinace,hodně zamlouvá:)!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. No milujem keď krém krásne voní, ale musí aj poriadne hydratovať :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ešte som ho neskúšala, no voňať musí určite delikátne! :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára