Voňavá Papája pre ruky

Ahojte
Dnes tu mám tento voňavý krém na ruky za ktorý ďakujem DM drogerii, musím sa priznať že už dlho som nenavštívila dm ale nie preto že by som nechcela naopak veľmi rada by som tam išla ale kvôli mojim zdravotným problémom ešte akosi nemôžem a preto ďakujem pekne že mi aspoň touto cestou robia radosť a môžem nejaké tie výrobky otestovať. Čo sa týka priamo papáje pravdepodobne je to ovocie, ktoré som ešte neskúšala ale ak ho niekde zazriem určite ho okúsim.
Jedná sa o krém na ruky Balea s vôňou papáje a cmaru (podmáslí). On tak krásne vonia, že ho mam na rukách aj teraz a stále si ich ovoniavam. Jeden podobný som už mala olivový tiež bol geniálny ako aj tento. Čím ďalej tým viac si ma začínajú výrobky od balea získavať. Obsahujú skôr prírodné či živočíšne náhrady na miesto parabénov, ktoré nie sú škodlivé. 
Dermatologický testované a pH neutrálne
Cena je myslím okolo 1,50-2€ a balenie ma 100ml šikovné do kabelky. 
Krém sa pekne vstrebe do rúk a neostávajú vôbec mastné, ale jemné, hydratované a samozrejme dlho voňavé až po kým si ruky neumyjem znovu. Má ľahučké zloženie, ľahko sa rozotiera a je bielej farby. Na toto ročné obdobie je ako stvorený pretože už mi netreba extra mastný krém ako cez zimu aj keď sa nedá o tejto zime povedať že to bola "zima".  
Kupujete si tieto krémy na ruky? Ako ste s nimi spokojné?
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Ach!! Jedna mi tu ukazuje krém na ruky od Dermacolu a druhá zase od Balei. Potom sa mám rozhodnúť... :D Tento vyzerá byť asi najvoňavejší, musím sa ja po výplate po čomsi takomto v DMke mrknúť!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teraz je tento od Balea môj favorit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já si krémy na ruce nekupuji,jelikož je nemám suché :) ale sprchové gely či emulze na tělo od této značky úplně zbožňuji!!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vypadá skvěle a určitě musí i božsky vonět :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Limitované edice od Balea mám moc ráda.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Toho jsem si vůbec nevšimla, budu se muset v Dmku lépe porozhlédnout :).

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To musí být naprosto luxusní vůně!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten musí být super:) Krémy do této značky mám hodně ráda, hlavně kvůli tomu, že snad všechny úžasně voní:)
    Christine G ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zbožňujem vôňu manga v kozmetike hlavne v krémoch a sprchových géloch :) Super článok a ďakujem za skvelý tip, pôjdem si ho čo najskôr kúpiť do Dm :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Viděla jsem tenhle krém, ale nekoupila jsem. Tak myslíš, že mám vzít jo? Papáju jsem hodně jedla na Kanárech, tady jsem koupila cca 2x a byla bez chuti o ničem. Zřejmě nezralá :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kym dorazi k nam to ovocie a ešte k tomu pestovane pod vplyvom chemikalii tak sa nedivim.. rada by som si dala to prave ako aj ananas či pomaranče

      Odstrániť

Zverejnenie komentára