V hlavnej úlohe ,,Avokádo" Bez raňajok ani hnúť!!

Ahojtee
Ja som teda neni z tých čo neraňajkujú ja bez nich nemôžem jednoducho existovať a zelenina k ním musí proste byť či mam na raňajky chleba s maslom, ryby, párky, nátierky....(paprika, biela červená reďkovka, rajčiny, čínska kapusta,uhorka .. bez nich to nejde ale samotný zeleninový šalát mi nehovorí nič..

Aj vám sa stalo niekedy že na prvý krát ste si niečo obľúbili? Mne teda áno... Zaľúbila som sa do avokáda. Predtým neznáma vec čo to je? Pozerám to v obchode také zelené ale nikdy som nič čo som nepoznala nekupovala... Až do teraz chcela som ho vyskúšať a oplatilo sa a to nevravím o jeho dobrom vplyve na naše zdravie toho sa dočítate na internete až až ... 
Moja pomazánka 
*1 avokádo (z lidla tam som zatial našla aj najlacnejšie a najväčšie)
*4stručiky cesnaku (ja som mala menšie tak som dala štyri inak mne chutilo ked som dala viac cesnak mam rada cesnak ho svojou arómou úplne geniálne dochutí 1 stručik určite nepomôže teda podľa mňa)
*soľ
___________________________________________
*citrón po prípade (odporúčajú pokvapkať aby nesčernelo ak ho nejdete hneď jesť ale mne to nevadilo pomiešala som a po tmavých miestach nebolo ani slichu ale určite vyskúšam aj ten citrón niekedy či zmení chuť ešte na lepšiu
*maslo (niekde píšu aj maslo ale nie je treba, avokádo je samé o sebe maslo)

Všetko spolu popučiť a poriadne premiešať a pomeeee!! natierať a jesť... niekomu možno vadí ta farba ale to je úplne jedno hlavne že je to výborné...Kdesi som čítala aj recept na Guacamole a tam sa pridávajú aj rajčiny určite ešte nekončím s mojím experimentovaním chcem avokádo prisunúť do môjho "jedálnika" aj v iných jedlách takže sa teším... 
A na koniec jadrá som si zasadila tak som zvedavá či niečo vykukne...:))
AK máte niečo osvedčené a dobré sem z receptami!!!
MAJTE SAAAA

Komentáre

  1. Pomazánku si někdy musím udělat! vypadá lákavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. MMM mňamka ... tiež neviem existovať bez raňajok :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ešte som to doteraz nejedla ale vyzerá to super,a určite si ho najbližšie hodím do košíka:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja teda zas nedokažem ranajkovať, je mi potom z toho zle a nemam ani čas, ale tak najem sa vždy ked pridem do školy, vtedy mi už to ide na chuť :) ráno tak jedine doma kavu :) inak super napad, avokado som zatial takto neskušala, ale určite skusim :) vyzerato chutne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ked som chodila do školy bolo mi to tiež zavčasu raňajkovať o 6 alebo tak nejak raňajkujem o takej 8-9-10 ako sa zobudim:))

      Odstrániť
  5. Tuto sne veru uz robili a je skutoccne extra jednoducha,ale celkom dobra:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som si naordinovala dve avokáda za týždeň kvôli kolenám, vraj pomáha obnovovať mazivo :) A plánujem tiež vnútorne užívať aj avokádový olej. Určite plus pre zdravie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak to si idem naštudovať aj ja. S kĺbami mám totiž problém od detstva!

      Odstrániť
    2. zaujimave o oleji som ešte nepočula,, ale ja som zjedla asi tiež dve avokada za tyždeň ak nie viac:)

      Odstrániť
  7. Vypadá to perfektně! Já se avokáda stále bojím, ale když vidím tuhle pomazánku, budu to muset napravit a vyzkoušet ho!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite odporučam..nemaš sa čoho bať lyžičkou sa pekne jednoducho vydlabe

      Odstrániť
  8. Vypadá opravdu chutně :) to budu muset zkusit

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som si tento týždeň podobnú nátierku robila tiež na raňajky, ale pridala som ešte vajíčko a bez cesnaku, ten mi k ránu veľmi nepasuje :P dokonalááá chuť a vysoký obsah proteínov

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za typ rozmýšľala som čo by som tam ešte pridala:)

      Odstrániť
  10. Já si dělám klasické guacamole a to jím skoro ke všemu, jak jsem na tom závislá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Takéto nátierky veľmi nemusím, no vyzerá to chutne :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára