S.he očný tieň duo

Ahojkyy
Očne tiene som nikdy nepoužívala pretože na nanášanie som bola vždy nemehlo a nevedela som ako to na seba dať aby to vyzeralo celkom k svetu. Sem tam som si nejaké kúpila a doma pred zrkadlom som sa vždy skúsila s nimi pohrať len akosi sa mi to na mne nikdy nepáčilo, takže ma nikto nikdy nevidel ako s nimi vyzerám. Ale keď ma nalíčila moja šikovná kamarátka hneď to bolo lepšie a už sa nebol dôvod schovávať.

 Teraz tu mám tieto Duo očné tiene od značky S.he. Toto je moja premiéra pretože od S.he som ešte nič podobné nevlastnila poskytli mi ich DM drogérie ktorej ďakujem, že môžem zas vyskúšať niečo nové a zdokonaliť svoje schopnosti s tieňmi na oči. Prosím berte ale ohľad na poslednú fotku lebo nie som až taký talent na líčenia.
S.he prišla s úplne novými farbami a baleniami dekoratívnej kozmetiky stačí si len vybrať, ktorá farba bude tá pravá. Ak máte radi rôzne veselé odtiene tak toto je ta správna voľba. Mňa veľmi potešilo, že to boli práve tieto odtiene ladené do hneda pretože hnedú mám rada a dá sa použiť skoro ku všetkému. Tiene sú od seba zaujímavo oddelené akýmsi priesvitným umelým rámčekom pri prvom pohľade to vyzeralo úplne inak ako keby neboli ani oddelené ale opak bol pravdou. Sú vsadené v bielom umelom obale s priesvitným uzatváraním ktoré pri zatlačení cukne.
Takto to vyzeralo u mňa po použití prvá fotka je s bleskom a druhá je bez blesku. Na druhej fotke vidieť, že tiene majú veľmi dobrú pigmentáciu a dá sa povedať že dlho vydržia, vôbec som nepoužila žiadnu podkladovú bázu ani nič podobné pretože také veci ani nevlastním. Na viečkach farby vyzerajú tak mierne do oranžova  a oči perfektne oživia. Na fotkách tie odtiene vždy vyzerajú trochu inak, no na živo je to vždy oveľa lepšie. Obsahujú tiež jemné lesklé čiastočky, ktoré sa pod vplyvom svetla pekne premieňajú. Nanášala som ich štetcom ale kedysi si pamätám, že tiene sme si aplikovali na oči len tak prstom neviem či to aj teraz niekto podobne robí no vtedy nebol taký výber rôznych kozmetických pomôcok ako teraz. 
Ako páčia sa vám? Ste s nimi spokojné? 
MAJTE SA KRASNE A PEKNY ZVYŠOK VÝKENDU

Komentáre

  1. Od She som mala tiene kedysi dávno a viem, že sa mi nepáčili... Ale v poslednej dobe čím ďalej tým viacej dievčat tiene od tejto značky vychvaľuje do nebies (preháňam :D), myslím že im dám šancu a vyskúšam ich :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niekde som čitala že s.he je už na trhu dlhšie ale ja som ju vždy asi nejako prehliadla:)

      Odstrániť
  2. vypadají moc hezky, hlavně tedy na očích :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. stíny od této značky jsem nezkoušela,ale vypadjí pěkně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. farby vypadajú krásne, a to tvoje líčenie by tiež nebolo zlé, kebyže si okraje rozmazala do stratena :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to sa mi už akosi nepodarilo trebalo by to nejaky kurz od odbornika:)))

      Odstrániť
  5. Tá pigmentácia je naozaj krásna :) Kika

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára