Ružová s avonom

Ahojtee
Mám tu dvojicu balzamov na pery od Avonu sú to skôr také staro nové novinky. Vždy keď sa objaví nejaká nová odroda balzamov od avonu hneď si ho kúpim presne tak isto aj z oriflame. Podľa mňa tieto balzamy neobsahujú ešte také strašne množstvo škodlivých látok či parabenov alebo čo sa tam ešte nachádza ako podaktoré iné napríklad z H&M.
AVON CARE Zjemňujúci balzam na pery s magnóliou a vitamínom E - limitovaná edícia so zmyselnou vôňou, hydratuje pery, vyživuje a zjemňuje a chráni pred ich vysúšanim a popraskaním. Veľmi som si ho obľúbila má jemnú ružovkastú farbu ktorá moc nezafarbí ale zjemní farebný tón pier. Ja som ho kúpila hneď ako novinku okolo 1,20€ nepamätám si už presne.

AVON NATURALS Univerzálny balzam s víťažkami z ruže -  100% inšpirovaný prírodou, obsahuje upokojujúci olej z ruží, vitamíny A, C a E. Dobre hydratuje a zjemní suchú pokožku pier. Momentálne ho používam stále nie len na pery ale na všetko a môžem ho porovnať aj s oriflame vajíčkom hlavne jeho jemnosťou. Cena mohla byť tiež okolo 1,50€ ako novinka. 


Dneska som trochu skúpa na písanie ale podľa mňa to hlavné je napísané.
 Vlastníte nejaký z nich? Ste spokojné? Alebo nejaký dobrý typ na balzam určite privítam.
MAJTE SA PEKNE
;-*

Komentáre

  1. balzámy vypadají moc hezky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na rtech musí být moc příjemný, jen je škoda, že je v kalíšku,protože se mi to neskutečně blbě používá s dlouhými nehty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to pravda že je to ťažšie s dlhymi nechtami ale dalo sa mi to aj z dlhími nabrať kludne:)

      Odstrániť
  3. mne sa zdá, že moja mamka má niečo podobné z Avonu ale vanilkové... ale tieto vyzerajú skvelo, ja som balzámofil takže sa po nich katalógu mrknem či tam buúdú :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite jeden snich tam najdeš ja som tak isto balzamofil:))

      Odstrániť
  4. Vyzerajú lákavo, konkrétne tieto som ešte neskúšala U mňa teraz vedie Vaseline Cocoa Butter a nedám naň dopustiť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. po vaseline cocoa butter som pokukavala na jednej stranke ale avon ma už aj balzam s kakaa takže určite vyskušam ten:))

      Odstrániť
  5. tak tieto by som rada vyskúšala! :) vyzerajú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Děkuju za tip:)!! Určitě je vyzkouším, vypadají skvěle!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára