Recept: Sladká ryža bez mlieka a vajec aj tak sa dá

Tento recept si pamätám aj naspamäť a to som ho robila prvý krát taký je jednoduchý a veľmi dobrý samozrejme pre mňa to príde ako dietne jedlo ako dezert , večera alebo olovrant ako kto chce...
*2 hrnčeky ryže (tak kázali ale bolo jej dosť ešte mam odložené v mrazničke)
*maslo (na opraženie ryže)
*ananásový kompót
*kokos (vraj polievkovú lyžicu, no jasne ja mam rada "tluste namazané" tak pol sačka išlo)
*práškový cukor (v recepte vôbec nebol ale ja som si ho pridala mám radšej sladšie)

POSTUP
Ryžu opražíme v hrnci podlejeme vodou z ananásového kompótu a dusíme kým sa nevyparí. (Odporúčam dať menej ryže ako dva hrnčeky alebo to ja som mala moc veľké?:)) Potom podlejeme vodou asi 3cm nad ryžu a uvaríme do mäkka. Ananás si pokrájame na malé kúsky a potom zmiešame už s uvarenou ryžou a kokosom. Mne osobne tam ten cukor chýbal možno niekto má také rád ale ja vravím keď to má byť sladké tak nech je to tam aj cítiť a tak som sypala aj práškový cukor pokiaľ to bolo tip top a samozrejme pomiešala. Na vrch môžete ozdobiť rôznym ovocím ja som našla v mrazničke ešte čučoriedky takže padli za obeť a posypať ešte aj kokosom a práškovým cukrom.
 Inak polka ryže mi ostala a tak som otvorila ďalší kompót presnejšie broskyňový a tiež som ich nakrájala na kocky a pomiešala a šťavu zmiešala už do uvarenej ryže takže z jedného receptu boli skoro dva aj keď podobné. 

Neviem ako vy ale ja mám teraz ťažké časy nemôžem si dovoliť jesť nič mliečne (čkoládu) tak som si musela sama niečo sladké vytvoriť a je to fakt výborné. 
Máte radi sladkú ryžu alebo po prípade ryžový nákyp?
DOBRÚ CHUŤ žienky
Majte sa pekne

Komentáre

  1. Miluju sladké rýže, určitě si ji brzy uvařím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Týjoo, to vypadá opravdu krásně!:) Určitě vyzkouším:)'

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bože! Úplně se mi na to sbíhají sliny!!! :D Že já si vždycky ty blogy čtu k večeru sakra! Pak mě honí mlsná :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. honí mlsná:D:D ja z vas čechov nemožem niekedy vy mate take hlašky len tak ďalej komentar ma potešil:)))

      Odstrániť
  4. Milujem ryžu na sladko! Aj ryžová nákyp lúbim! A celkovo mám ryžu veľmi rada! Toto vyzerá super, určite vys kúšam. Ale asi s marhulami alebo jahodami, bo ananás v konzerve mi nechutí... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vypadá to opravdu lákavě, miluji rýži na všechny způsoby :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyzerá to super a jednoducho, určite vyskúšam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňamí, vyzerá to naozaj skvelo ! Asi prevetrám aj tvoje staršie recepty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mňaaam to vyzerá ale dobre!!! Určite vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vyzerá to skvelo, si šikovná! :)

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
  10. boze mnaaam, to musim zkusit! :)
    ady.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára