Recept: Pizza sucháre (placky)

Priznám sa, že tieto som ja nerobila som trochu ľavá ešte na kysnuté cesto ale dúfam že aj to časom príde a naučím sa to ako treba. Robila ich mamina so mnou na čele.
Cesto:
*400g hladkej múky
*1/2 kocky driždia
*220 ml vlažnej vody
*2 lyžice oleja
1/2 lyžičky soli

Dokončenie:
*4 stručiky cesnaku
*1 lyžica olivového oleja
*tekvicové alebo slnečnicové semienka a tymián na posypanie

Všetky suroviny na cesto zmiešame (droždie len rozmrvíme rukou do múky) a necháme vykysnúť asi 1/2h. Nakysnuté cesto rozdelíme na 4 časti ktoré položíme na 1 alebo 2 plechy a necháme odpočinúť asi 5min pri izbovej teplote. Cesnak nakrájame na plátky no ja som ho poribajzľovala cez mini ribajzlík alebo ho môžete aj pretlačiť ako máte radi a cesnak zmiešame s olivovým olejom a potrieme cesto. Ja som nemala žiadne semienka iba sézam a rascu tak som ho posypala nimi.
Môžete ho jesť úplne sám ako ja alebo aj ku polievkam. Je to "dobrútka". Ale na druhý deň je už suchár tvrdší tak ho odporúčam zjesť hneď v ten deň ale ak máte dobré zuby dá sa zjesť aj na 3 deň.
DOBRÚ CHUŤ
a pekný deň

Komentáre

  1. Vypadá to moc chutně, dala bych si.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. musím zkusit! vypadá to opravdu moc dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mnam tak toto určite skusim... kysnuté cesto rada robím :) hned idem opisovať recept :D :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňam to vyzerá chutne :) Pár krát som toto už jedla v pizzerii s cesnakovým dresingom tuším a bolo to dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tenhle recept vypadá opravdu hodně lákavě!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňam, to musí být moc dobré:) Určitě vyzkouším, děkuji za inspiraci:)
    Christine G ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na kysnuté cesto som ľavá aj ja, neni dávno som robila pudingové slimáky z kysnutého cesta a musela mi asistovať mamina :D Ale toto vyskúšam... a už sama bez maminy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. same dobroty:)) aspon nie som sama musime sa stym pomaly popasovať:))

      Odstrániť
  8. Som rada že vám môj další recept "zachutil" teším sa:))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára