PureTree Sheet Mask Kiwi

Ahojteee
Z výhry od Barborky http://bar-bor-ka.blogspot.sk/ som bola fakt veľmi nadšená vzhľadom na to že sa mi nikdy nepodarilo nič vyhrať. Píše o zaujímavých produktoch o ktorých som ešte ja teda nepočula hlavne tieto zaujímavé masky ku ktorým sa ja nemám ako dostať.  Určite odporúčam navštíviť jej blog.

Takže teraz k maske... jedna sa o látkovú masku ktorú som vybrala s obalu, pekne ju rozložila a priložila na tvár. Je to pre mňa úplná novinka. A keďže ja som taký typ že mi je ľúto niečo vyhodiť po prvom ráze tak som si ju odložila aj na druhé použitie. Ako som ju z obalu vybrala tak tam po nej ostalo ešte dosť tekutiny takže určite sa dá využiť ešte raz. 
Po priložení na tvár celých 30 minút príjemne chladila. Ľahla som si na postel a len tak som relaxovala. Bolo to príjemné a cítila som sa ako v nejakom welnes. Maska krásne tiež vonia úplne po kiwi a bola aj taká šťavnatá keď som ju chytila takže niet divu je to kiwi - pôsobí proti starnutiu pokožky a má tiež hojivé účinky. Je vyrobená v Kórei takže niet divu že ženy odtiaľ vyzerajú tak mlado keď poznajú rôzne prírodné fintičky.
Ja som s ňou spokojná po odlepení sa tekutina ešte pekne vstrebala, pleť bola oddýchnutá a jemná a nič som nemusela z tváre drhnúť ako napríklad masky čo sa natieraju na tvár vrrr...

                                             A čo vy? Stretli ste sa už s podobnou maskou? 
                                                                    MAJTE SA 
                                                ♥

Komentáre

  1. Som veľmi rada že sa ti maska páčila. :-) Určite aj v nejakej budúcej súťaži bude maska keďže ja som od nich priam závislá. :-D

    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Látková maska? Tak toto vidím prvý raz... To môže byť zaujímavé. A to použitie je strašne jednoduché. Inak aj ja som taká že veci po prvom použití mi je lúto vyhodiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som to tiež videla prvy krát take niečo:)) veru je to jednoduche to použitie tomu davam to najviac plus:)

      Odstrániť
  3. Tak tu si budu muset pořídit, protože vypadá opravdu skvěle!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sloupávací masky jsou nejlepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratulujem k výhre! Tieto kórejské masky ma zaujali už dávno, ešte keď som ich vydela u youtuberky Michelle Phan. A už vtedy ma úplne ohromili! A táto vyzerá super!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja takéto nalepovacie masky moc nemusim .. mala som jednu takú olejovú a hrozne mi vadila ked som ju mala na tvári :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa miestami ako keby šteklila na nose ako ked som ešte nebola zvyknuta na okuliare:))

      Odstrániť
  7. S takouto maskou som sa ešte nestretla. Celkovo mám k maskám, akúsi averziu. Zmývateľne masky na moju pleť vôbec neúčinkujú, zlupovacie mi zas strašne prekážajú. Nenávidím ten pocit keď sa mi celá tvár napne a neovládam mimiku :D. Každopádne keď sa niekedy dostanem k takejto nalepovacej látkovej maske, určite ju vyskúšam :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež ako hovoríš ja ked už musim použijem len píling ale inak ani to a masky už vôbec nie ale takúto sa oplatí vyskúšať:)

      Odstrániť
  8. Ešte som takúto masku nemala, ale vyzerá to super :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára