Odroda z Arabica už nepustím ani z ruky to je on Kávový Hurraw!!

Ahojkyy
Narazila som na tento skvelý eshop Bellua.sk ktorý sa zameriava samozrejme na bio kozmetiku a prírodnú kozmetiku ktorá nie je testovaná na zvieratách. Sortiment tejto kozmetiky čo majú je vyrobená čisto z prírodných zdrojov vhodná pre alergikov a ľudí s citlivou pokožkou. Určite nájdete aj rôzne recenzie, akcie a odporúčania ktoré sa oplatí pozrieť na ich FB stránke.
Mňa osobne oslovila ich milá, rýchla komunikácia a samozrejme ochota z ich strany. Dostala som aj vzorku úplne iného výrobku takže o tom až neskôr. Takže úplne odporúčam nájdete tu výrobcov ako Akamuti, Natura siberica, Saloos, Hurraw a podobne..
 Ja som mala možnosť čomu sa veľmi teším konečne otestovať môj vysnívaný kávový balzam na pery. Keďže kávu mám rada tak som zháňala aj kávový balzam na pery no márne až do teraz, ktorý je ešte k tomu vyrobený úplne z prírodných Ingrediencií čo ma tiež potešilo.
Zloženie: kávová esencia, sladký mandľový olej, kandelílový vosk, kokosový, jojobový olej, kakaové maslo, ricínový olej, olivový olej, esenciálny olej z kávy, kakaová pasta, vitamín E.
Všimla som si že majú dosť veľký výber týchto Hurraw balzamov oproti iným eshopom a tak si môžem len a len vyberať niekedy je ťažké sa rozhodnúť. Balzamy stoja okolo 4,50€ a hmotnosť jedného 4,3g. Obal je taký elipsovitý že keď ho položím na stôl nemôže sa stať aby sa skotúľal.
Bol vyrobený z kávových zŕn odrody už spomínanej Arabica a čokolády ktorú v ňom tiež cítim. Na pery sa nanáša úplne jemnučko veď sa ani nedivým keď obsahuje samé dobroty. Pery ostanú po použití hydratované a úplne jemné. Neskôr sa ako keby vstrebe do pier čo je asi podobné aj pri Crazy Rumors tie som zatiaľ nemala ale dosť som o nich čítala. Nečudo tiež sú vyrobené čisto z prírody. Z pier sa úplne nestratí ale po čase sa teda ako keby vstrebe čomu som aj rada niekedy potrebujem aj taký kde nebudem mať stále mazlavé pery ba dokonca sa mi vytvoril niekedy aj biely povlak na perách čo sa u hurraw stať nemôže. Tak určite nezostanem len pri tomto jednom keď mi dojdu zásoby pôjdem koštovať ďalší.

Tak čo aj vy ste také milovníčky balzamov že by ste najradšej vyskúšali všetky? 
MAJTE SA PEKNE
 

Komentáre

  1. Mmm, tak ten by som so sebou určite nosila všade ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto je ďalší balzam na pery ktorý si plánujem zakúpiť do zbierky. O týchto balzamoch som počula a čítala len samé chváli.
    Crazy Rumors mám doma už nejaký čas a je dokonalý, už mám rozpísanú recenziu a som z neho nadšená. :-)

    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to sa mi pozdáva, ten by sa mi tiež páčil :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veeľmi dlhú dobu som používala len balzamy na pery,rúž by si u mňa ani nenašla, no v poslednej dobe pri všetkých babylipsoch a dr.balmoch a podobných napodobeninách o to viac oceňujem takýto pekný článok na skvelý balzam :))

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, tiež som videla dosť tych babylipsov a vobec ma nelakaju:)

      Odstrániť
  5. Och, ten musi byť užasný, e-shop idem preskumať :) Ty už musiš mať slušnu zbierku balzamov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mmm ten musí byť ale skvelý!!! Tento si musím zadovážiť aj ja :) Kam chodíš na také úžasné stránky??

    OdpovedaťOdstrániť
  7. skvelý blog:3 ja ešte len začínam tak by ma potešilo keby si ho pozrieš :)) prípadne dať vzájomné sledovanie :) www.victoriawanessa.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vypadá skvěle:),určitě po něm kouknu!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty bych hrozně ráda vyzkoušela, stejně jako Crazy Rumors :).

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Kávové balzámy na pery sú skvelé. Mala som jeden handmade a bol výborný. Vďaka za tip, určite na stránku mrknem :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára