Nivea - "Ručne stručne" Telové mlieko do sprchy

Ahojtee
Toto je len taky krátky, rýchly a stručný článok tak hádam trochu poteši..
Tak aj ja som sa už konečne pustila do testovania vzoriek telového mlieka do sprchy. Vie viem už možno aj otrepané... toto šialenstvo už trochu prešlo ani v reklamách som ich už nevidela .. tak teraz som si povedala že som na rade ja...
Vzorky mi prišli spolu s vernostným programom od nivei a tak po dlhšom čase som ich teda skúsila. Neviem ako vy ale určite ostanem pri klasike nejakom tom telovom mlieku čo sa sním sem tam namažem, keď mám na tele suché miesta.
Toto telové mlieko do sprchy...dobre po umytí obyčajným mydlom som sa sním namazala opláchla nebolo sa nutné natierať perfektne všetko spravilo ako písali. Ale neoslovilo ma keď si predstavím že mám byť v sprche ešte o niečo dlhšie a po pritom míňať vodu viac ako je nutné je to podľa mňa zbytočné. A to o cene ani nehovorím pozerala som si ho tak koľko asi stojí a skoro mi aj oči vypadli ale nevadí ved ja si ho kupovať nebudem ... ostávam pri klasike!!! Toto je môj verdikt tejto novinky...

Ako ste dopadli vy s telovým mliekom do sprchy? Alebo ste na tom podobne ako ja..teším sa na vaše názory
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Ja sa priznávam, toto telové mlieko som ešte neskúšala. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem tohle také nezkoušela :) a ani zatím nemám potřebuju...dávám si sprchový gel a pak se namažu krémem...tyto krémy do sprchy mě nijak nelákají :) ale jinak skvělý článek!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem:) samozrejme ved to sa niekedy neda poskušať všetky tie novinky len vymýšľajú stále aby nás nalákali vždy niečim novým:)

      Odstrániť
  3. Nejdříve jsem si toto mléko nechtěla pořizovat, nicméně nakonec jsem neodolala akci -50 % a pořídila jsem si jedno plné balení. Řekla bych, že hydratace je menší než u klasického mléka, ale na druhou stranu, když jsem líná se mazat normálním mlékem (na mokrou pokožku se přeci jen mléko natírá lépe) tak ho používám. Na pravidelné používání to ale nevidím. Jinak mě teď zaujaly novinky - především s kakaem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nedavno som si všimla že reklamovali už aj nejaku novu vôňu tychto vyrobkov:) ano kakao je tiež moje:))

      Odstrániť
  4. Nice post and thanks for sweet comments! Я по-польски понимаю, словацкий немного другой))
    Moscow blogger by Marina Maximova
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. You're welcome:) неважно:)) I like your comment in russian:))

      Odstrániť
  5. Už dlouho přemýšlím, že ho vyzkouším, ale momentálně mám domě hodně telových mlík, tak až je vypotřebuji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som to skusila pred pár dnami ale len raz, takže to som neni schopná celkom objektívne zhodnotiť. Zlé to nebolo, ale nebola som ani nijak ohurená zasa :D

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ješte jsem tělové mléko do sprchy nevyzkoušela,ale určitě si ho pořídím;)jinak mooc pěkný článek;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Love this cake)
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára