Jarne, pekne a hlavne farebne...

Ahojte babule:))
Povyberám niekoľko fotiek pretože keď je už takto pekne je viac a viac chuť do fotenia všetkého možného a pomaly sa mi fotky pekne hromadia a navyše nedávno bola na návšteve sesternica, ktorá sa strašne rada fotí a nikdy sa nezaobíde bez nejakých krásnych fotočiek..

Tu by mohla kľudne nahradiť Judíniovú v Smotánke čo poviete?:))

Marhule sa nám pekne rozkvitli dúfam, že ich bude tento rok dosť minulý nebola ani jedna


Mamina dostala na meniny od sestry ale teraz vám nepoviem ako sa ten kvet volá lebo neviem


Viete, že toho pavúka som si všimla až na fotke? Do vtedy som vedela iba o pavučine ktorá sa mi ako tak podarila zachytiť.

A to najlepšie na koniec moja veľká radosť ktoré som si konečne mohla už dovoliť kúpiť kedže som pracujúci človek, a 30% zľavy mali takže ani som neváhala.
Z čím ste si radosť spravili vy?
MAJTE SA KRÁSNE

Komentáre

Zverejnenie komentára