Balea: Olil Repair šampón a olej na vlasy

Ahojtee
Čítala som niekoľko recenzií na tieto výrobky a skoro každá bola spokojná. Ja som už dávnejšie používala od Balei podobný šampón na hnedé vlasy a úplne rovnako pekne voňajú čo si pamätám, lenže som ho prestala používať lebo ja mam akúsi náchylnu pokožku v hlave, že keď sa jej niečo nepáči začne ma svrbieť po čase a robiť lupiny. Tak dúfam, že tu sa mi to nestane.
Šampónom si vždy umývam vlasy na 2x je veľmi jemný a vôňa je príjemná taká kakaová až vanielková ale dôležité je že sa mi veľmi páči. Prvý krát mi nikdy nepení žiadny šampon ale až druhý raz, stači mi  úplne menšie množstvo do dlane oproti iným a pena ako lusk. Tieto šampóny majú aj dosť praktické 250ml balenie keby ich nepoznám určite ani neviem že je to šampón. 
Redukuje lámavosť, vypadávanie  a ošetruje extrémne suché vlasy, ktorý obsahuje argánový olej, pšeničný komplex proteínov, panthenol, a glycerín. Má dobrú znášanlivosť s pokožkou tak dúfam že sa na tej mojej za tú dobu čo ho budem používať nič nevytvorí lebo je nevyspytateľná. Po použití s olejom je ešte účinnejší a vlasy voňajú ešte na druhý ale aj tretí deň. 
Už hneď po prvom použití som zbadala aké som mala jemné a voňavé vlasy konečne som nemala končeky po použití oleja také suché ako predtým. Najprv som bola neistá lebo nikdy som žiadny olej na vlasy nepoužívala teda presnejšie som ani nevedela že nejaké oleje na vlasy vôbec existujú. Keďže som mala sklony k mastniacim sa vlasom tak oleja som si naniesla pumpičkou menej asi 2x. Na koniec som si povedala že ho môže byť aj viac a dám ho aj vyššie do vlasov nie len na končeky. Bolo to milé keď sa mi z oleja vlasy trochu zvlnili neostali rovné teda až do nasledujúceho dňa kým sa mi neuležali pri spaní. 
Myslím že po oleji je vhodné sa aj fénovať určite sa tak nezničia vlasy a znesú ten horúci vzduch o niečo lepšie. Ja sa už dlhé roky nefénujem mám rada keď vlasy uschnú samé alebo cez leto si ich usuším len tak na slnku.
Olej je dosť mastný ale po nanesení do vlasov sa ako keby vstrebe a neni po ňom ani stopy. Je možné ho použiť aj pred zmytím raz som ho tak vyskúšala ale určite je to užitočnejšie až po umytí.
A ja ďakujem DM drogerii že som ich mohla takto spolu testovať.

MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Ten olejíček bych chtěla vyzkoušet:) A šampon, jsem už měla 2x:) A byl super!:) jinak skvělý článek:)!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadají skvěle! :) Super recenze,podívám se po nich v DM :) .

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tyhle olejové produkty miluji, takže věřím, že i tohle bych si oblíbila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já měla šampon a balzám a s obojím jsem byla moc spokojená :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Od Balea som doteraz mala len odličovací gél... na ostatné som ani nepomyslela.. ale toto vyzerá lákavo :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tento olejček je fajn a vôňa veľmi príjemná ale povedala by som, že olejček od Welly mi robil ešte lepšie. Je to však individuálne. So šampónom ale skúsenosť nemám, určite skúsim :)

    BSUpdate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som rada že som mohla vyskušať olej jednoznačne sa ho už nevzdam:))

      Odstrániť
  7. Tak teda ďakujem za ďalší tip! Lebo mne málokedy vydrží nový šampón na poškodené vlasy účinkovať viac ako mesiac-dva, a už aj zázračný Goodbye Damage od Garnieru mi nezaberá, tak sa poobzerám, hádam aj po tomto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, tento olejček používam vždy, keď si zmývam vlasy. Je super. Aj šampón som už mala, ale momentálne používam ten na blond vlasy :) Baleu zbožňujem

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára