.. untitled....

Ahojte 
Nedávno ma potešila tato šálka od Nivei čo som si objednala 
 Vianočný kaktus sa pomýlil kvitol v januári
 Nákupné centrum BA

 Lusy otvárala šampanské


Ako sa vám páči nový dizajn blogu? toto je mimochodom ten starý na porovnanie tak čo poviete?

MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. šálka je krásna :) normálne si mi pripomenula môj nivea klub a zistila som, že tam mám 0 bodov :/ Dizajn sa mi teraz páči omnoho viacej :) Taký " vintage" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja ju mam aj tu inverznu...ja mam cosi okolo 70 bodov, ale asi pockam az do dalsieho vernostneho programu alebo na letne limitky, pomalinky sa mi zbieraju body objednavam cca raz za dva roky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som mala do konca roka nejake tie body čo by mi po novom roku prepadli tak som si musela švihnuť a vyšlo to:))

      Odstrániť
  3. Nový vzhled je povedený, líbí se mi asi víc než původní. A ten hrnek je krásný.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nový dizajn je skvelý!! hneď ako som otvorila tvoj blog tak mi vyklzlo že "jééééj" a velký úsmev k tomu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jeej nový dizajn je skvelý :) fakt sa podaril ! ..a ten vianočný kaktus rástol v januári aj nám

    Be perfect is simple

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja mam tiez Nivea hrnček, len trošku iný, dostali sme ho k nákupu produktov:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Supr fotky a nový design je určitě plus :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ďakujem som rada že sa páči viac ako predtým:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. a kde si si objednala ten hrncek? naozaj krasny! a novy dizajn je super!

    Uz len dva dni plavkovej giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. objednala som si ho za nazbierane ean kody s nivea vyrobkov:) dakujem už som sa zapojila

      Odstrániť
  10. tento dizajn sa mi pači ovela viac, mam rada svetlejšie farby ako tmave, je to tu take utulnejšie a sviežejšie :) inak krasny hrnček ! a Lusy je zlatunkaa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem aj mne sa to take sviežejšie zda tak uvidim do kedy ma bude tento držať:)

      Odstrániť
  11. nový dizajn je fakt vydarený :) a ten hrnček.. hihi ako grankový len iné farby. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Keásne fotky!! A nový design blogu je skvelý!!! Stráášne sa mi páči a trošku ti ho závidím :) Hlavne tie rubruky ako si spravila a to že tie boky su priesvitné sa mi veľmi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale nemaš čo zavidieť vyberieš si tapetu čo sa ti pači a tie šablony sa daju už všeliako pokombinovať aj pismo aj tak ak budeš chcieť dakedy ti pomôžem:)

      Odstrániť
  13. Fotky jsou boží :) A nevím, jestli bych pila z hrnečku, jehož značku mám spojenou s krémem :D Asi by mi to ze začátku přišlo divné, ale je opravdu moc hezký :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tie fotky sú krásne :) A dizajn sa ti takisto podaril. Kika

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára