Nivea odličovanie

Ahojkyy
Nepoznám človeka čo by nemal rád niveu Nivea je jednoducho už kozmetika našich babičiek a som rada že je stále tu.. Môj prvý odličovač bol z avonu ten jemný mliekový a vydržal mi strašne dlho dokonca som uvažovala znovu o jeho kúpe ale prečo neurobiť zmenu...

Nivea Očný odličovač extra vodeodolného make-upu
Tento som si kúpila ako prvý bola som zvedavá ako to funguje ten dvojfázový efekt. Páčilo sa mi ako sa to spolu pekne premieša a aj tak sa tekutiny nespoja. Ale ako som ho vyskúšala nebola som sním moc spokojná všetko som mala rozmazane po tvári, všade čierne šmuhy asi aj preto že je dosť mastný ale ono sa to potom ako keby vytratí. Blogerky písali že ich štípal na očiach ale ja to potvrdiť nemôžem lebo mňa absolútne neštípal. Neviem asi som spravila chybu keď je určený na vodeodolný make-up no bohužiaľ ja taký nemám a asi aj preto to spravilo neviem ... Tak ho teda využijem len sem tam keď potrebujem vatovou tyčinkou odstrániť malé nedostatky po maľovaní.

Nivea Visage Pure & Natural Cleansing Lotion
K tomúto mliečku som príšla úplne náhodou otvorili novú Teta drogériu a hneď bola aj akcia ak si zakúpim niečo Nivea Visage hneď k nemu dostanem riasenku Nivea - podotýkam moja najobľúbenejšia. Nič okrem krémov na vrásky som od Nivea Visage nevidela až na toto úžasné čistiace mlieko. Je vhodné na odstránenie make-upu ale ja ho používam len na oči pretože si maľujem väčšinou len tie. Som sním veľmi spokojná takže ho určite odporúčam. Písala som už raz o ňom a ešte stále ho mám vydržalo mi dosť dlho.

Nivea Jemný odličovač očí 
Tiež som k nemu prišla len tak náhodou nachádzal sa v darčekovej krabičke spolu s kremami Aqua effect ktoré som si chcela veľmi kúpiť a som snimi spokojná. Tento odličovač je naozaj veľmi jemný a vôbec na očiach neštípe ani nič podobné ešte som ho zatial moc nevyužila ale keď miniem ostatne tak príde rada aj naň. Odstráni všetko nerozmazáva nie je mastný a nedráždi.

Dúfam, že som vám trochu pomohla pri výbere dobrého odličovača. Ak máte aj vy nejaký dobrý tak sem sním...
MAJTE SA PEKNE
 ♥

Komentáre

  1. Ten jemný odličovaš vyzerá fajn ale ja mám najradšej micelárky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten jemný odličovač očí musím vyzkoušet! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som mala jemný odličovač očí a napriek tomu ma v očiach štípal, nebola som s ním vôbec spokojná. U mňa je zatiaľ jednotka Ryor.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odličovač nejspíš vyzkouším,až mi dojde ten co mám a jinak od Nivey miluju ten klasický krém v té modré krabičce :) nádherně hydratuje pleť.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já jsem měla ten jemný a znovu bych si ho nekoupila. Pokud jsem nejprve neodlíčila oči mlékem, tak řasenku řádně neodlíčil. Momentálně používám dvoufázový od Bourjois a s tím jsem vcelku spokojená. V zásobě mě čeká toto mléko i dvoufázový odličovač, tak jsem zvědavá, jak sedne mně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ved jasne určite každej nám sadne niečo oné, niektorá nanesie viac vrstiev maskari iná menej a záleží aj od toho určite ako to ide dole.

      Odstrániť
  6. On zn. Nivea používám momentálně snad jen šampon na vlasy a sprchový gel. Jinak si od této značky nic moc nepořizuju.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. taky používám odličovač od Nivea a tuto značku mám moc ráda :-)
    pěkný článek !!

    poli-sirotina.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ďakujem za tipy, ja už som si normálne zvykla, že ma oči štípu a preto som chcela niečo ako ten jemný od Nivei, aby som to už nemusela znášať :)
    Vraj sú kvalitné a už žiaden odličovač nemám, tak hor sa do drogérie!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale aj tak by som skôr poradila to mlieko radšej... mlieka mam osobne radšej ako vodu na odličovanie ale tak zaleži čo sa komu pozdava

      Odstrániť
  9. S Niveou mám velmi dobré zkušenosti, proto zkusím i tyhle výrobky!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já používám normální pleťovou vodu od HeliosHerb a odlíčí všechno. Nicméně, ráda Niveu vyzkouším až mi dojde:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ten jemný odličovač jsem používala hodně dlouho, pak jsem přešla na Garnier (prostě proto, že byl o něco levnější), ale koupím si zpátky Niveu, je fakt dobrá:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To mléko jsem si nedávno pořídila, tak to jsem ráda, že si s ním spokojená, snad mi bude také vyhovovat :).

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ten vodeodolný mám aj ja a už sa nemôžem dočkať kým ho miniem. Je naozaj až prehnane mastný. Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  14. super dakujem za článok, akurát hľadám niečo fajn na odličovanie, takže mi tvoj článok super bodol :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tak já jsem asi jedna z mála, která doma od této značky nemá snad nic :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Love Nivea!
    afinaskaterblogspotcom.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára