Moje novinky: Alverde Rouge & Lippenbalsam 2v1, Avon Cocoa Butter Hand Cream

Ahooj
Alverde Alverde a ešte raz. Veľmi som si ju obľúbila a vždy keď idem na menší nákup vždy sa pri tejto značke zastavím. Pri kúpe tohto balzamo rúžu som objavila aj lesk a keď som ho vyskúšala bola som teda milo prekvapená nakoľko lesky od ostatných značiek veľmi lepia a preto si tie "hmoty" nekupujem. Teda nekúpila som si ho ani tento krát aj keď ma oslovil a absolútne nelepil. Ale človek nikdy nevie možno nabudúce. 
Mali na výber viacej odtieňov a takú krásnu ružovú farbu mal jeden ale bojím sa tých farieb a ak by som ho náhodou nevyužila tak by mi zbytočne postával medzi kozmetikou. Tieto farebne skoro balzamy sú na perách celkom príjemné ale určite ho viac využijem keď bude vonku o veľa teplejšie lebo nedá sa povedať presne aký je ani nevysúša ani nehydratuje takže je to tak medzi. Farba je skôr taká že pery po nanesení vyzerajú skoro ako moja starka hovorí "mŕtve". Takže preto som ho určila až na leto. Ale za 1€ no neodolala som.

Ďalej tu mám niečo z novej rady od Avonu určite ich každý pozná a ako poväčšina z vás má rada sladké vône a ja nie som výnimkou. Ide o hydratačný krém na ruky s kakaovým maslom a vitamínom E. Po nanesení sa rýchlo vstrebe a dosť dlho ho cítim na rukách ako pekne vonia až pokým niečo nerobím a následne si ich neumyjem. Používam rada aj také krémy čo sa v pokožke rúk hneď nestratia a ruky sú mastné. Taký krém používam vtedy keď ich mám tak suché že sa robia šupinky a vtedy je dobrý krém tiež od Avonu s materskou kašičkou na ten nedám dopustiť fakt sa im podaril.  Ceny sa pohybujú okolo 1,50€.
Poznáte tieto výrobky skúšali ste ich, aký je váš názor? 
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Krém s kakaovým máslem budu muset vyzkoušet!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Značku Alverde mám veľmi rada, len ten balzam nie je na perách veľmi svetlý? Tak ako píšeš mrtvý, dala som si súvis s tým, že je na perách veľmi akoby ,,biely˝, či nie? :)

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Alverde tiež používam a mám tú značku veľmi rada!

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od Alverde jsem pořád ještě nic nevyzkoušela :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten krém na ruky mám kúpila som ho z avonu za 1 euro za tú cenu je fajn a pekne vonia :)
    Freedom-dream-desire

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Teda, ten krem na ruky od Avonu s kakaovym maslom ma velmi, velmi zaujal. Mam rada produkty ktore obsahuju bambucke alebo hocijake ine maslá :) Obal sa mi velmi páči a určite krasne vonia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Od Alverde už budu muset konečně něco vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásné stíny, od Alverde chci něco vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj! :) krásny dizajn blogu! mohla by som sa opýtať ako si spravila tie polička:kozmetika,zdravie...?
    http://kazdonenny.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Lovely color! Thanks for sweet comments, dear!
    Moscow blogger by Marina Maximova
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára