Koštujem: Moje prvé prírodné telové maslo

Ahojtee
Určite ste už vyskúšali nejaké tie prírodné telové maslá. Ja som sa až do nedávna k podobnému výrobku ešte nedostala. Som rada že som ho mohla vyskúšať a poskytli mi výrobok na zrecenzovanie. www.bambu.sk  poskytuje nie len prírodnú kozmetiku ale aj rôzne zaujímavé produkty napríklad do domácností ale aj rôzne darčeky.

Ja vlastním SPA BODY BUTTER Spring Dancing - 150ml, obsahuje bio bambucké, kakaové maslo, mandľový olej a Bio argánový olej.
Má hydratačné účinky v prvom rade preto lebo telové maslá majú hustejšiu konzistenciu oproti telovým mliekam či krémom pretože majú znížený obsah vody, čím sa zvyšuje jeho výživnosť a účinnosť. Telové maslá sa lisujú za studena a tým nestrácajú potrebné živiny ktoré sa vstrebávajú do kože.
Neobsahuje žiadne parabény ani farbivá a tak je vhodné na všetky typy pokožky hlavne suchú, citlivú ale aj na alergie trpiacu pokožku.

Vzhľadom na to, že toto je moje prvé prírodné maslo som sním doslova veľmi spokojná. Je veľmi účinné a hneď sa vstrebáva po suchých miestach hlavne na nohách nezostanú ani stopy dosť dlho. Už len to slovo ,,maslo" mi pripomína, že je výživné, hydratačné a zanechá príjemne voňavú, pružnú a prirodzene jemnú pokožku. Má krásnu jarnú kvetinovú vôňu takže ako stvorené pre toto ročné obdobie. Obal sa mi hneď zapáčil má taký zaujímavý country štýl ale asi to bude skôr tým písmom ktoré ho obzvláštnilo. Určite sa oplatí ho vyskúšať.
Ingrediencie
Máte radi telové mlieka alebo radšej maslá?
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Vyzerá zaujímavo...Ja som zatiaľ žiadne telové maslo neskúšala, vždy len telové mlieka, ale aj k tomu raz dôjde. Ale za to som si kúpila od Alverde maslo na chodidlá a to je neskutočne parádne!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. po tom alverde sa musím tiež poobzerať lepšie som snim tiež spokojna ale kremy na telo alebo tvar som teda ešte nemala

      Odstrániť
  2. Obchod teda vôbec nepoznám, ale maslo vyzerá fajn. Také našľahané :) a verím, že je aj ultra výživné, keď obsahuje také mňamky...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja milujem telové maslá,mam ich ovela radšej ako telove mlieka, celkovo mam rada produkty s hutnejšou konzistenciou. Toto vyzera skvelo a ešte ked je prirodne, hmm :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. téda, vypadá úžasně! miluji tělové másla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Telové maslá milujem a keď je k tomu ešte bio... najlepšia kombinácia! :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ked som ešte poriadne nezistila čo je to to bio ale asi je to dobre:)

      Odstrániť
  6. Já mám ráda jak tělová mléka,tak tělová másla :) a moc hezký článek!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super článek:) Já tělové másla miluju!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára