Cool baby!!!

Ahojtee 
Napadol ma trochu taký príspevok o deťoch a ich móde. Mám susedu a ma 3-4 ročnú dcéru. Od malička ju oblieka tak že vždy musela ladiť s mamou. Ak bola bunda fialova tak aj topánky boli fialové a to nevravím o značkových veciach pre deti ako napríklad tenisky. Podľa mňa je to úplne zbytočné jediné čo vytvorí s dievčaťa že ju na jednej strane rozmazná a na druhej strane navykne si na to že bude musieť mať vždy všetko zladené a stále jej jednoducho nikdy nebude nič stačiť.  Ale nejde len o to samozrejme pomaly z tých veci vyrastie a len tak zbytočne to potom vyhodí? To ako keby som peniaze len tak vyhodila do koša alebo čo... Do teraz nerozumiem či tie veci niekde potom daruje alebo niečo podobné ale o tom pochybujem lebo sú to krásne veci a bolo by mi to určite ľúto vyhodiť...To je len môj názor..a dieťa treba už pomaly od malička učiť že veci si treba vážiť teda peniaze a nie len zbytočne rozhadzovať na úplne malicherných veciach ktoré ani nepotrebujeme... Možno som čudná ale mňa naučili si každú vec vážiť a nerozhadzovať peniaze len tak do vetra mám si proste čo obliesť tak nepotrebujem.. samozrejme keď sa mi niečo veľmi pači tak si to kúpim ale ešte pouvažujem nad tým či to naozaj potrebujem... Toto som ja ...
Tieto deti na obrázkoch sú ešte ako tak v celku normalne oblečene až na 3a4 obrazok.:)))
google

Nehovorím že to nie je zlate a milé ale keď už bude velké nech sa ono rozhodne ako sa bude obliekať.
AKý je váš názor na detskú módu? Nemyslíte že to niekedy moc preháňaju? 
MAJTE SA!!

Komentáre

  1. Presne tak!! Myslím že si to napísala pekne a úplne súhlasím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To jsou opravdu krásné fotky :))) Děti jsou zlaté :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Roztomilé fotky:))
    mě příjde přehnané když maminky oblékají své děti úplně stejně, to že jsou dvojčátka neznamená že jsou úplně stejný, každý má právo na vlastní identitu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já si myslím, že na focení fajn, ale na normální nošení je to vážně přehnané :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pravda, někdy se to přehání:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. som rada že nie som sama a zdielate podobný názor:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Podľa mňa je to už dosť prehnané .. Ako detičky by mali vyzerať milo a hlavne ako detičky ! Nie ako namyslené deti, ktoré sa hrajú na dospelákov.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mě se líbí když jsou děti krásně oblečení, ale s jistou mezí to je pravda.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára