SYX Lip Balms Original & Hydrating

Ahojte 
Nedávno som bola v Bratislave kôli zdravotným problémom a keďže potom ostal ešte nejaky čas tak som sa objavila v jednom novom nákupnom centre ale nepoviem vám ako sa volalo lebo neviem:) Poviem vám že bolo strašne veľké 4 poschodia pre mňa je to teda riadne ja sa v takom často nevyskytujem. Ako som tak kráčala zbadala som malú predajňu Marrionaud bola taká zvláštna tak inak boli vystavené tie kozmetické veci ako v obyčajnej drogérii ale celkom ma to zaujalo tak som vošla dnu čo to tam majú.. Chvíľu som sa obzerala a natrafila som na niečo o čom som už kdesi na vašich blogoch čítala Balzamy SYX. 
Hneď som si ich teda zobrala jeden stál 2€. Po vyskúšaní toho ružového mi to niečo pripomenulo. Ale nie že len pripomenulo ale bolo to úplne to isté vôňa (aj keď nie je ju moc cítiť lebo žiadnu nemá ale predsa som niečo cítila), teta mi raz dala taký krém ktorý jej dal kožný na tvár a keď som ich porovnala vyzeralo to teda úplne rovnako ta istá hustota, farba a ešte aj aróma. Musím povedať, že som od tychto balzamov čakala viac úplne iné zloženie... toto je ako keby nejaka vazelina a vlastne v tom modrom je iba tá.
Na perách je úplne hydratačný dobrý že na prasknuté pery ako stvorený ale keď som si naniesla na pery tú masť od tety bolo to rovnaké. 
Modrý je trochu tmavšej farby ale ešte som ho neskúšala nechcem ich všetky načínať takže uvidím. 
 Tu mám prvy krém od tedy a druhý balzam SYX na fotke sa to možno nepodobá ale na živo mi to príde úplne rovnaké. Neviem možno že sa mýlim ale veď všetko vyrábaju asi z toho istého...                             Ale určite by som si ich už nekúpila ...
AKé máte vy skúsenosti s balzamom SYX? 
MAJTE SA PEKNE


Komentáre

  1. Mám skúsenosti s kdejakým balzámom na pery, ale Syx som u nás ešte nevidela (a myslím, že ani neuvidím :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vypadají moc dobře, mám ráda tenhle typ balzámů :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám od SYX jahodový a som s ním veľmi spokojná. Vonia príjemne a hydratácia je taktiež fajn. Len som si chvíľku zvykala na celkovú štruktúru balzamu. SYX má veľmi dobré produkty ja som s nimi spokojná či už bazami, krémy alebo moje obľúbené masky na tvár. :-)
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ved to ja ked som ich brala som myslela že ten ružovy ma nejaku prichuť ale mojou chybou je že nečitam čo už:)))

      Odstrániť
  4. Tuto značku vůbec neznám :) používám ty klasické balzámy jako jsou od Astrid či Labella

    OdpovedaťOdstrániť
  5. U nás toto určite nebolo, nebude :)
    Vyzerajú divne a..no asi by ma tiež nezaujali...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aj ja som o nich čítala na viacerých blogoch. Ale ako sa tak pozerám na tie fotky nevyzerajú práve lákavo. Nevadí vyskúšala si a vieš že sa neoplatia. Ak sa mám priznať ja som si ich zamýšľala objednať a tak ani nevieš ako ma tento tvoj článok potešil! Teraz už viem že o veľa neprídem keď ich nebudem mať. A aj zlá reklama je predsa len reklama :o) Ďakujeem. :o) A neviem čím to je tá posledná fotka... propomína mi to kokosový olej keď je v tuhej konzistencii :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a tak možno tebe by sa páčili možno kolko ludi toľko chuti:) nie neni tokokosový olej:)

      Odstrániť
  7. ja neviem, ja mám zelený, ktorý som dostala od najlepšej kamarátky na Vianoce, a som s ním nesmierne spokojná! nemala som iný, takže ich neviem porovnať, ale mám veľmi popraskané pery a toto je jeden z najlepších a najrýchlejšie účinkujúcich balzamov, aký som kedy mala, takže ja som spokojná :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mám ten jahodový a je božský! Nedám na něj dopustit.
    thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára