Recept na rýchly a výborný obed

Ahojtee
PRAJEM VÁM ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK

Začnem prvý deň v novom roku trochu zdravšie tento šalát som si vymyslela len tak pred nedávnom keď som už fakt nevedela čo by som už jedla pretože stale to iste dookola mi už niekedy neni po chuti. Na obed neviem či mate radi šaláty ale som bola prekvapená dobre ma zasítil úplne celý som ho dala bolo toho teda dosť.
Čo som použila:
*3 papriky
*1 rajčinu
*nastruhany syr napr. aidam
*udený losos ktorého som potrhala
*2 vajcia na tvrdo +soľ

A všetko som to pekne spolu zmiešala ja som ho jedla vždy až na druhý deň pretože večer som si robila do prace jesť. Takže mi skoro deň odležal v chladničke. Je fakt výborný nič viac som tam už nedávala ale ak máte radi trebars biely jogurt alebo cesnak kludne si pridajte k nemu hocičo.
DOBRÚ CHUŤ 

Ak máte náhodou nejaký dobrý nápad na rýchly šalát so surovín čo nájdem aj doma tak budem rada každému novému receptu.
MAJTE SA PEKNE

foto bez blesku

Komentáre

  1. Mňam!! Vyzerá parádne, šaláty lúbim, ale nerobím si šaláty často... A aj tebe prajm krásny a šťastný Nový rok!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Také mám ráda saláty,jsou zdravé a zasytí :) můj oblíbený je šopský salát s balkánským sýrem...to je lahůdka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hmmm vypadá to zaujimavo vyskúšam ho :)

    http://typsforyou.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Po tych vsetkych sviatocnych jedlach by aj mne bodlo nieco taketo - lahsie a zeleninove :) Sice rybky som prejedena, ale udeneho lososa by som mohla jest aj kazdy den:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. maš pravdu tak isto aj u mňa lososa by som jedla vždy:))

      Odstrániť
  5. Milujem takéto šaláty, no už som si taký dávno nerobila, takže najvyšší čas zmeniť to! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyzerá veľmi dobre, ja si tiež robím rôzne šaláty! A súhlasím s tebou, šaláty vedia fakt dobre zasýtiť! :)

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mmm to musí byť mňamka , vyzerá to super hlavne na tom bez blesku :D škoda,že sanedajú jesť obrázky z monitoru :D :D

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára